00164348
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Nákup stravných poukážok
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať, v minimálnom počte 6.000 stravovacích zariadení v rámci SR |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 53000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný resp. čiarový kód |
Názov |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do odberných miest určených objednávateľom. |
Dodanie stravných poukážok na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom a doručenia dodávateľovi. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, mailom prostredníctvom internetu. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť a dodať stravovacie poukážky aj v iných nominálnych hodnotách a to podľa požiadaviek objednávateľa. |
Zmluva bude plnená na základe záväzných objednávok objednávateľa, ktoré budú obsahovať presné množstvo stravovacích poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravovacích poukážok a miesto ich dodania. Objednávateľ predloží poskytovateľovi do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zoznam poverených zamestnancov zodpovedných za záväzné objednávanie stravovacích poukážok a poverených zamestnancov na preberanie stravovacích poukážok a faktúr s dodacím listom, s uvedením ich mena, telefónneho čísla a e-mailovej adresy. V prípade zmien bude tento zoznam priebežne aktualizovať. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané stravovacie poukážky v požadovanom množstve a nominálnej hodnote na miesta určené v záväzných objednávkach. Zoznam miest dodania objednávateľ predloží poskytovateľovi do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Miestami dodania sú pracoviska objednávateľa v krajských mestách SR a maximálne dve ďalšie odberné miesta v rámci každého kraja. |
Poverení zástupcovia objednávateľa podľa jednotlivých odberných miest stravovacie poukážky skontrolujú pri prevzatí a v prípade zistenia akejkoľvek vady (v množstve, nominálnej hodnote, poškodení a pod.) vady uvedú v dodacom liste. Reklamáciu budú za objednávateľa riešiť príslušné odberné miesta. Poskytovateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu najneskôr do troch pracovných dní odo dňa podpísania dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje aby stravovacie poukážky boli šekovej knižke, obálke, balíčku alebo iným adekvátnym spôsobom po 20 kusov. |
Požadovaná platnosť stravovacích poukážok je vždy do konca kalendárneho roku v ktorom sú vydané. Objednávateľ požaduje, aby stravovacie poukážky objednané počnúc mesiacom október mali platnosť končiacu v nasledujúcom kalendárnom roku. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Podľa OPET verzia 3.6 čl. IV bod 4.4 ak v momente uzavretia Zmluvy nemá zápis Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Podľa OPET verzia 3.6 Čl.XVIII bod 18.2 písm. w) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do troch pracovných dní. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1%. |
Zmluva sa uzatvára na dobu od 1.1.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu 220 000,- eur. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Slovenská republika
01.01.2021 15:04 — 31.12.2021 15:04
53 000,00 kus
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 15:18
04.12.2020 11:00
04.12.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2020 16:13 - Vstupná ponuka | 220 000,00 | € | Cena s DPH |
01.12.2020 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: