• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202031938

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202031938

OF-227528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205887

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36606936

DB Biotech, a.s.

Popradská 80, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multiplexný RT-PCR kit

multiplexný kit, diagnostický kit, COVID-19, test, testovanie

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multiplexný RT-PCR kit
Funkcia
Multiplexná RT-PCR súprava je určená na testovanie nového koronavírusu (2019-nCoV) v reálnom čase (detekcia 3. génov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 55
počet testov v jednom balení ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súprava na kvalitatívnu detekciu troch génov nového koronavírusu (Gén RdRP, Gén N, Gén E) vo vzorkách z horných a dolných dýchacích ciest pomocou metódy jednokrokovej polymerázovej reťazovej reakcie s reverznou transkripciou (RT-PCR) v 4. a viac kanálových PCR systémoch na testovanie v reálnom čase. V rámci 1 reakcie dochádza najprv k reverznej transkripcii (RT), počas ktorej sa RNA vírusu transkribuje do DNA. Následne prebieha polymerázová reťazová reakcia, kedy termostabilná DNA polymeráza amplifikuje špecifické fragmenty génov vírusu a zároveň štiepi hydrolyzačné sondy na 5´konci. Výsledkom štiepenia je fluorescenčný signál monitorovaný detekčným systémom PCR v reálnom čase a nárast fluorescenčného signálu detegovaný na začiatku (Ct) je úmerný množstvu konkrétneho PCR produktu.
Detekcia amplifikovanej DNA vírusu sa vykonáva vo fluorimetri kanálmi FAM, HEX/VIC/JOE a Cal Red 610/ ROX/TEXAS RED s fluorescenčným zhášadlom BHQ1.
Súprava obsahuje aj internú kontrolu, ktorá sa pridáva k analyzovanej vzorke do extrakčnej zmesi pred extrakciou RNA na monitorovanie správnosti celého procesu analýzy.
Súprava je kompatibilná s prístrojmi: ABI Prism®7500/7900, Bio-Rad CFX 96, Rotor Gene™6000, SLAN, MIC POC Dx48, LightCycler® 480 po kalibrácii (Color Compensation) v prípade potreby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie minimálnej všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý spĺňa všetky požadované vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v tejto zmluve. V prípade porušenia uvedeného je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
3. Opakované nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve, v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

07.12.2020 08:00 — 14.12.2020 12:00

1,00 kpl

18 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2020 13:00

03.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 10:31 - Vstupná ponuka 18 740,00 € Cena bez DPH
02.12.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 18 740,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS