• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202031936

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:58
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202031936

OF-227678

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205885

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, jedálne kupóny, dodanie stravných poukážok, stravovanie, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v lokalite mesta Michalovce
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky € 4,8
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 9944 11000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Nosič stravnej poukážky Papierová stravná poukážka
Balenie Obálkový systém alebo knižná väzba pre každého zamestnanca
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Dodanie stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka – faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zadávať emailom alebo telefonicky, pričom dodávateľ určí kontaktnú emailovú adresu a telefónne číslo na zadanie objednávky.
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v Eur bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH, do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky. Vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP=(4,8*VP%):100 a to do 3 pracovných dní.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky, či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu v prípade legislatívnych zmien, požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne 30.6.2021 aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne a maximálne množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti úhrady faktúr.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam stravovacích zariadení v lokalite mesta Michalovce, akceptujúcich stravné poukážky v minimálnom počte 40 stravovacích zariadení.
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy bol dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný.
Požaduje sa využívanie zaručenej elektronickej fakturácie v zmysle zák. č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov od momentu spustenia systému.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne a ak nastane potreba zo strany objednávateľa mimoriadne aj v priebehu daného mesiaca.
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi Najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 11, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 30.06.2021 23:59

11 000,00 ks

52 997,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:58

03.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 13:19 - Vstupná ponuka 52 997,00 € Cena s DPH
01.12.2020 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 52 995,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS