• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:50

Detail zákazky Z202031925

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:50

Základné údaje

Z202031925

OF-227308

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205870

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

31710549

STAPRO SLOVENSKO s.r.o.

Hroncova 3, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PODPORA INFORMAČNÝCH SYSTÉMOV

podpora informačných systémov

  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PODPORA INFORMAČNÝCH SYSTÉMOV
Funkcia
DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ PRE PODPORU PRE NASLEDOVNÉ ASW VRÁTANE PODPORY DATABÁZOVÉHO PROSTREDIA V ROZSAHU MODULOV A LICENCIÍ UVEDENÝCH NIŽŠIE
DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ NASLEDOVNÉ SLUŽBY PRE VYŠŠIE UVEDENÉ ASW:
garancia funkčnosti ASW – poskytovanie opravných kódov (Hot-Fix a Patch)
garancia rozvoja ASW – poskytovanie update a upgrade
garancia legislatívnych update – poskytovanie legislatívnych upgrade
servisná garancia – garancia dostupnosti servisných služieb
garancia dostupnosti služby HelpDesk – prístup k systému služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov
garancia podpory prevádzky DB prostredia
garancia vybraných služieb ako sú inštalácie opráv (Hot-Fix a Patch), či zabezpečenie migrácie na vyššiu verziu DB prostredia
garancia informovanosti – poskytovanie informácií o nových SW produktoch
garancia možnosti účasti používateľov na vzdelávacích stretnutiach k problematike IS
DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ:
preventívne (profylaktické) prehliadky – kontrola funkčnosti, zabezpečenie a optimalizácia prevádzky podľa dohodnutých oblastí, vrátane vypracovania správy – protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe objednávateľa predmetu zákazky
konzultačné návštevy - konzultačné služby poskytované v mieste objednávateľa predmetu zákazky podľa dohodnutých oblastí alebo pracovísk objednávateľa predmetu zákazky, vrátane vypracovania správy – protokolu a jeho zaslanie zodpovednej osobe objednávateľa predmetu zákazky
konzultačné hodiny v rozsahu 248 hodín ročne celkom pre všetky moduly, ktoré sú predmetom supervíznej podpory
profylaktické kontroly serverov 4x ročne (každá v rozsahu 4 hodín)
servisné garancie 8x5, odstránenie havárie do 24 hodín od nahlásenia, resp. náhradné riešenie, ktoré zaradí haváriu do kategórie významnej chyby
odstránenie významnej chyby do 5 dní, resp. náhradné riešenie, ktoré zaradí významnú chybu do kategórie závady bežného typu
DODÁVATEĽ PREDMETU ZÁKAZKY SA ZAVÄZUJE POSKYTOVAŤ PODPORU NA PACS SYSTÉM TOMOCON PACS, PRIČOM PODPOROVANÉ FUNKCIE PACS SÚ NASLEDOVNÉ:
správa, archivácia, zálohovanie a prenos obrazovej zdravotníckej dokumentácie v rámci zdravotníckeho zariadenia podľa normy STN EN 12052 (DICOM) pre modality: MR, 2x CT, 3x DX/RT, 3x C rameno, 5X US, RF
digitálna rádiologická diagnostika daných modalít na diagnostických staniciach TomoCon Workstation
distribúcia digitálnej obrazovej dokumentácie všetkým autorizovaným používateľom v rámci miestnej počítačovej siete (LAN) zdravotníckeho zariadenia prostredníctvom TomoCon Viewer
pripojenie TomoCon PACS k Telerádiologickému Komunikačnému centru T3C za účelom diaľkového prenosu obrazovej zdravotnej dokumentácie v norme DICOM do/z iných zdravotníckych zariadení (výlučne pripojenie sa na T3C, mimo poplatkov za pripojenie sa na Internet a poplatkov za prenesené objemy dát)
vizualizácia snímok na pracovných staniciach: dvojrozmerná, MPR, trojrozmerná, štandardné rádiologické operácie, nastavenie optických parametrov, zväčšenie, posuv, prehrávanie sekvencií, inverzné zobrazenie, mód pre dotykové monitory, interpolácie, filtre, anotácie, výber textovej sprievodnej informácie,
CT/MR/PET korelácie, fúzie a zobrazenia
archivácia, dokumentáciu a tlač DICOM štruktúrovaných popisov
možnosť neskoršej konfigurácie a tlače digitálnej obrazovej dokumentácie na filmy
možnosť archivácie digitálnej obrazovej dokumentácie na CD/DVD s pridaním Lite verzie SW prehliadača na staniciach TomoCon Workstation a Station/Viewer, aktuálne s podporovanými OS Windows 7 SP1 alebo Windows 8.1, Windows 10
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Udržiavací poplatok FONS Openlims mesiac 12
Supervízna podpora FONS Openlims mesiac 12
Udržiavací poplatok NIS MEDEA mesiac 12
Supervízna podpora NIS MEDEA mesiac 12
Udržiavací poplatok FONS Medix mesiac 12
Supervízna podpora FONS Medix mesiac 12
Udržiavací poplatok FONS Enterprise RDG mesiac 12
Supervízna podpora FONS Enterprise RDG mesiac 12
Supervízna podpora MIS mesiac 12
Supervízna podpora PACS mesiac 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia dodávateľa predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky, čestné prehlásenie o spôsobilosti dodávateľa predmetu zákazky potvrdené výrobcom aplikačných programových vybavení NIS MEDEA, STAPROFONS - VÝKAZNÍCTVO SK, FONS OPENLIMS, MEDIX, TOMOCON PACS a REPORTING do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky.
Splatnosť faktúr 60 dní
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby do 14 pracovných dní od poskytnutia služby, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči objednávateľovi, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu objednávateľa, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná.
Na každé autorské dielo, vytvorené výhradne v rámci plnenia tejto zmluvy dodávateľom, udeľuje dodávateľ objednávateľovi ku dňu podpisu akceptačného alebo preberacieho protokolu ohľadom plnenia, ktorého je také dielo súčasťou, časovo neobmedzenú (po dobu právnej ochrany majetkových práv trvajúcu), nevýhradnú a cenou podľa tejto zmluvy plne splatenú licenciu na akékoľvek použitie takého autorského diela ako celku i jeho jednotlivých častí v neobmedzenom rozsahu, ktorý, pre zamedzenie pochybností, zahŕňa právo jeho kopírovania, prekladania, prispôsobovania,
modifikovania, upravovania, distribuovania, publikovania a začleňovania do iných diel, a to ako objednávateľom osobne, tak aj osobami mím poverenými s tým, že pokiaľ je to potrebné, taká licencia zahŕňa aj výslovný súhlas na udelenie sublicencie na používanie diela pre akékoľvek tretie osoby, či na prevedenie takej licencie na tretie osoby verejnej správy.
Dodávateľ bude pred podpisom akceptačného alebo preberacieho protokolu povinný dodať objednávateľovi na základe jeho žiadosti najaktuálnejšiu verziu komentovaných zdrojových kódov a dátového modulu diela, na ktoré sa vzťahuje licencia podľa predchádzajúcej vety, s tým, že objednávateľ bude oprávnený tieto bez akéhokoľvek časového a vecného obmedzenia použiť (vrátane možnosti ich dekompilácie a akýchkoľvek iných spôsobov úpravy).
Dodávateľ vyhlasuje, a zmluvné strany berú na vedomie a súhlasia s tým, že k jednotlivým plneniam (vrátane ich akýchkoľvek súčastí zahŕňajúcich tiež software) dodaným alebo poskytnutým dodávateľom objednávateľovi podľa tejto zmluvy na základe licencií udelených dodávateľovi tretími osobami, ktoré k nim majú a/alebo vykonávajú autorské práva a/alebo práva priemyselného a/alebo iného duševného vlastníctva
dodávateľ udeľuje objednávateľovi právo na ich používanie objednávateľom v súlade, v rozsahu, spôsobom a za ďalších podmienok, za ktorých boli tieto plnenia dodané/poskytnuté dodávateľovi príslušnou z takých tretích osôb, ako sú také licenčné podmienky špecifikované v prílohe tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

07.12.2020 00:00 — 06.12.2021 23:59

12,00 mesiac

74 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:24

03.12.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 12:39 - Vstupná ponuka 74 160,00 € Cena bez DPH
30.11.2020 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 74 155,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS