• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:35

Detail zákazky Z202031921

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:35

Základné údaje

Z202031921

OF-227976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205859

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartátor

Skartátor

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartátor pre kancelárske použitie
Funkcia
1. Požadované množstvo: 1ks. Stupeň utajenia: 3 (dôverné). Skartovacia kapacita: min. 15 listov 70g papierov. Skartovanie kancelárskych spiniek, platobných kariet, CD, DVD. Šírka vstupu: min. 22cm. Objem koša: min. 32l. Systém zabraňujúci uviaznutiu papiera pri skartovaní. Kolieska s aretáciou. Kapacita koša: min. 30l. (napríklad: AT-20)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, pričom konkrétne miesto určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ a akú značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH.
Preddavky ani zálohy nebudú poskytnuté. Platba na faktúru, splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...).
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Súčasťou balenia bude aj návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2020 08:00 — 14.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:16

03.12.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 34
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 13:02 - Vstupná ponuka 182,00 € Cena bez DPH
02.12.2020 07:37 - Najvýhodnejšia ponuka 180,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS