• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202031920

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202031920

OF-228089

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205857

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36010057

A2B, s.r.o.

Horská 1, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a inštalácia 2 ks UPS pre COVID pavilón

UPS

  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a inštalácia 2 ks UPS pre COVID pavilón
Funkcia
Jedná sa o dodávku a inštaláciu 2 ks UPS 40 kVA, doba zálohy 60 minút pri súčasnom odbere 26 kW, pre každú zostavu UPS, s externým bypassom a výstupným rozvádzačom na 15 zásuviek 230 V samostatne istených ističmi s prúdovými chráničmi s dimenziou 16A/30mA.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Batériový záložný zdroj UPS ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
UPS: 40kVA/36kW, 3f/3f, on-line, vysoká účinnosť, manažment nabíjania batérií, pre zachovanie optimálnej životnosti batérií Príslušenstvo: Bezpotenciálové kontakty pre monitoring UPS prostredníctvom MaR (nutné externé napätie max. 24Vdc / 5A) kontakt EPO pre núdzové vypnutie cez TOTAL STOP (vlastný okruh 24Vdc, NO), BM: modul s batériami na dobu zálohy 60 min. pri záťaži 30kW, batérie zložené z dvoch samostatných reťazcov pre možnosť servisu jedného reťazca batérií počas chodu UPS bez nutnosti vypínať UPS Batériový kábel do 5m (UPS a BM postavené vedľa seba) áno
Modularita a redundancia batériového modulu spĺňa požiadavku zdravotníckej normy STN 33 2000-7-710, čl.710.56 (... aby sa dali periodické revízie a potrebná údržba vykonávať bez zníženia dostupnosti elektrického záložného napájania ...) áno
Externý manuálny by-pass R-MB (pre zabezpečenie jednoduchého servisu – prepnutie bez výpadku), vrátane pomocného materiálu a montáže áno
Flexibilný kábel vstup/výstup (medzi UPS a R-MB) do 5m vrátane pomocného materiálu a montáže áno
Odborná prehliadka a odborná skúška – Revízia – prepojenia UPS a R-MB, vrátane dopravy pracovníka áno
Doprava – (UPS + BM + batérie) 1x doprava servisných pracovníkov na inštaláciu, Inštalácia – (UPS + BM + batérie) na pripravený rozvod, káblové pripojenie, bez vertikálnych presunov, oživenie UPS a zaškolenie obsluhy v deň inštalácie UPS, Sprievodná technická dokumentácia (návod na obsluhu, vyhlásenie o zhode, záručný list) áno
Oživenie a odskúšanie UPS / Zaškolenie obsluhy / Funkčná skúška v iný deň ako počas inštalácie UPS áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Taktiež sa požaduje dokladovať Oprávnenie spoločnosti na činnosť opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, vrátane osvedčení interných zamestnancov spoločnosti podľa vyhlášky 508/2009 Z.z. §23 a §24.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

10.12.2020 12:08 — 31.01.2021 12:10

2,00 ks

37 550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:12

03.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 39
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 13:35 - Vstupná ponuka 37 550,00 € Cena bez DPH
03.12.2020 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 37 426,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS