• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 13:55

Detail zákazky Z202031919

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 13:55

Základné údaje

Z202031919

OF-228035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217411

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

36545074

SERVIS LINE, s.r.o.

Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné nerezové stoly

pracovný stôl, nerez

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné nerezové stoly
Funkcia
Vybavenie kuchyne zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pracovný nerezový stôl ks 1
rozmery mm 1200x700x850 1300x700x850
výška zadného lemu cm 4
hrúbka pracovnej dosky cm 3,5 4,5
2. Pracovný nerezový stôl ks 1
rozmery mm 850x600x850 900x600x850
výška zadného lemu cm 4
hrúbka pracovnej dosky cm 3,5 4,5
3. Pracovný nerezový stôl ks 1
rozmerny mm 550x400x850 600x400x850
výška zadného lemu cm 4
hrúbka pracovnej dosky cm 3,5 4,5
4. Pracovný nerezový stôl ks 3
rozmery mm 1800x800x850 1900x800x850
spodná polica plná ks 3
nosnosť police kg 50
zásuvky pod pracovnou doskou vodorovne vedľa seba (počet uvedený za 1 stôl) ks 3
výška zadného lemu cm 4
hrúbka pracovnej dosky cm 3,5 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nohy 4x nastaviteľná noha pri každom pracovnom stole
materiál nehrdzavejúca potravinárska oceľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravných a manipulačných (prípadne montážnych) nákladov súvisiacich s dovozom stolov na miesto plnenia, ktorým je sídlo kupujúceho.
Nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa uchádzačovi (predávajúcemu) predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzanými technickými parametrami, respektíve lepšími.
V lehote najneskôr do 3 dní, od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, s uvedením ceny v € bez DPH aj s DPH. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy,
- predávajúci predloží v elektronickej podobe (e-mail) presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu tovaru.
Ak Predávajúci nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Kupujúceho, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Kupujúci to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od  zmluvy.
Predávajúci dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodanie tovaru sa požaduje do 31.12.2020 v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním tovaru je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred a to v čase 07:00 hod. do 14:00 hod.
Kupujúci je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie kupujúceho od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Predávajúci sa zaväzuje, že dodá Kupujúcemu spolu s tovarom faktúru, dodací list a záručný list. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ tovaru (predávajúci) vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Lehota splatnosti faktúry je 14 dní od vystavenia faktúry, ktorá bude uhradená v mene Eur formou bezhotovostného platobného styku.  Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za dodanie zariadenia vrátane príslušenstva, ceny za dopravu zariadenia na miesto plnenia, ceny za montáž, inštaláciu a ceny za zaškolenie obsluhy.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, Kupujúci je oprávnený vrátiť ju Predávajúcemu na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Kupujúcemu. V prípade, že Kupujúci nevráti faktúru Predávajúcemu na doplnenie do 5 dní odo dňa obdržania, považuje sa faktúra za prevzatú bez pripomienok.
Ak je Predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou, ale je registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z. z. v platnom znení a bude povinný odviesť DPH v SR podľa uvedeného zákona.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Predávajúceho s dodaním tovaru je Predávajúci povinný uhradiť Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Kupujúceho so zaplatením vystavenej a doručenej faktúry môže Predávajúci požadovať od Kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Predávajúci nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Od zamestnancov predávajúceho sa vyžaduje, aby pri dodaní, inštalácii predmetu zmluvy boli vybavení osobnými ochrannými prostriedkami (tvárová maska - rúško, resp. respirátor a rukavice). Nerešpektovanie tohto ustanovenia je dôvodom odstúpenia od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

07.12.2020 00:00 — 31.12.2020 00:00

6,00 ks

3 417,78

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:13

04.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 61
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 13:24 - Vstupná ponuka 3 417,60 € Cena s DPH
04.12.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 3 134,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS