• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 10:55

Detail zákazky Z202031913

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 10:55

Základné údaje

Z202031913

OF-227623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217409

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

47966424

UNI-JAS gastrotechnika s.r.o.

Kragujevská 8414, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická statická trojrúrová nerezová pec

Elektrická trojrúrová pec, doprava, montáž, zaškolenie

  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39711400-3 - Pražiace pece, trúby, ohrievače jedla a variče

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická statická trojrúrová nerezová pec
Funkcia
Elektrická statická trojrúrová nerezová pec na prípravu jedál a pečenie v kuchyni zdravotníckeho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
počet samostaných na sebe postavených identických rúr ks 3
vonkajšie rozmery: šírka mm 800 1050
vonkajšie rozmery: hĺbka mm 750 900
vonkajšie rozmery: výška mm 1400 1750
vnúrotné rozmery: šírka jednej rúry mm 530 660
vnútorné rozmery: hĺbka jednej rúry mm 530 700
vnútorné rozmery: výška jendnej rúry mm 280 350
elektrická napätie V 400
príkon jednej rúry kW 4,0
príkon trojrúry kW 12,0
regulácia teploty °C 50 300
príslušenstvo: chromovaný rošt veľkosti GN 2/1 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
samostatné ovládanie každej rúry áno
vybavenosť každej rúry termostatom a vypínačom áno
možnosť zvoliť v každej rúre ohrev hornej špirály, dolnej špirály alebo oboch špirál súčasne áno
dvierka na rúrach plné, vybavené robustnými nerezovými rukoväťami áno
štyri nerezové výškovo nastaviteľné nožičky áno
IP krytie 44
celonerezové prevedenie áno
kapacita rúry GN 2/1, možnosť pre použitie jestvujúcich plechov v rozmeroch 37x60x11 cm
kontrolka chodu a vyhriatia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravných a manipulačných nákladov súvisiacich s dovozom zariadenia na miesto plnenia, ktorým je sídlo kupujúceho.
Vrátane montáže a inštalácie, uvedenia do prevádzky na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia obsluhy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti a kritérií uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať kupujúci možnosť tovar vrátiť predávajúcemu alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady predávajúceho.
Vrátane bezplatného záručného servisu po dobu 24 mesiacov.
Vrátane opravy poruchy do 24 hodín od jej nahlásenia – počas záručnej doby.
Vrátane opravy poruchy do 24 hodín od jej nahlásenia – počas pozáručnej doby s bezplatným príjazdom a diagnostikou.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa uchádzačovi (predávajúcemu) predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzanými technickými parametrami, respektíve lepšími.
V lehote najneskôr do 3 dní, od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, s uvedením ceny v € bez DPH aj s DPH. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy,
- všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike,
- predávajúci predloží v elektronickej podobe (e-mail) presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu.
Ak Predávajúci nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Kupujúceho, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Kupujúci to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodanie tovaru sa požaduje do 31.12.2020 v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním tovaru je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred a to v čase 07:00 hod. do 14:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje, že dodá Kupujúcemu spolu s tovarom faktúru a dodací list, záručný list a návod na obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ tovaru (predávajúci) vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Predávajúci berie na vedomie, že Kupujúci neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Lehota splatnosti faktúry je 14 dní od vystavenia faktúry, ktorá bude uhradená v mene Eur formou bezhotovostného platobného styku.  Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za dodanie zariadenia vrátane príslušenstva, ceny za dopravu zariadenia na miesto plnenia, ceny za montáž, inštaláciu a ceny za zaškolenie obsluhy.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, Kupujúci je oprávnený vrátiť ju Predávajúcemu na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Kupujúcemu. V prípade, že Kupujúci nevráti faktúru Predávajúcemu na doplnenie do 5 dní odo dňa obdržania, považuje sa faktúra za prevzatú bez pripomienok.
Ak je Predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou, ale je registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z. z. v platnom znení a bude povinný odviesť DPH v SR podľa uvedeného zákona.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Predávajúceho s dodaním tovaru je Predávajúci povinný uhradiť Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania Kupujúceho so zaplatením vystavenej a doručenej faktúry môže Predávajúci požadovať od Kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Predávajúci nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Od zamestnancov predávajúceho sa vyžaduje, aby pri dodaní, inštalácii predmetu zmluvy a zaškolení obsluhy boli vybavení osobnými ochrannými prostriedkami (tvárová maska - rúško, resp. respirátor a rukavice). Nerešpektovanie tohto ustanovenia je dôvodom odstúpenia od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

07.12.2020 00:00 — 31.12.2020 00:00

1,00 ks

3 207,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:05

04.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 35
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 12:26 - Vstupná ponuka 3 207,60 € Cena s DPH
01.12.2020 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 3 108,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS