• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 12:50

Detail zákazky Z202031911

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 12:50

Základné údaje

Z202031911

OF-228086

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217407

Objednávateľ

00893188

Stredná odborná škola, Športová 675, Stará Turá

Športová 675, Stará Turá, 91601, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové počítače typu pre školy

počítačová technika, stolový počítač, pc, all-in-one, notebook

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové počítače
Funkcia
Stolové počítače pre výučbu v informačných systémoch v stredných školách s podporou HW virtualizácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet: ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba:
Operačný systém: Windows 10 Pro SK
Procesor: minim. rada AMD Ryzen 5 3400G 4 core / 3,7 GHz/  alebo lepší s integrovanou grafikou
Pamäť: RAM min. 8 GB DDR4 - 3000 MHz
Pevný disk: M.2 SSD disk 512 GB a viac
Optická mechanika:
Sieť: LAN 10/100/1000
Konektory: 4xport USB (z toho min. 1xUSB 3.0), 1x HDMI výstup, VGA výstup, mikrofón. vstup, repro. výstup.
Napájanie: 180W zdroj
Príslušenstvo: Klávesnica,  myš, monitor min. 24" - IPS  FullHD 75 Hz, 16:9, HDMI, VGA
Integrované zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Verejný obstarávateľ požaduje dodať tovar nový, v originálnom balení od výrobcu, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom v sídle verejného obstarávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla verejného obstarávateľa, bude znášať všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené dodávateľ.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

07.12.2020 12:01 — 18.12.2020 12:01

15,00 ks

9 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 12:02

04.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 11:41 - Vstupná ponuka 9 499,99 € Cena s DPH
02.12.2020 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka 9 499,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS