• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:25

Detail zákazky Z202031902

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:25

Základné údaje

Z202031902

OF-228007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205835

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36802603

KOBASEAL, s.r.o.

Píla 66, Píla, 90089, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselne vyrábané nekovové materiály

Plomba plastová

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plomba plastová
Funkcia
Plomba plastová k zabezpečeniu ochrany skladovaného materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plomba plastová 1 000 kusov v balení balenie 1
Priemer mm 10 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar štvorcový
Materiál polypropylén
Farby červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Jednotkovú a celkovú cenu uvádzať vrátane sadzby DPH
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia
Tovar požadujeme nový, nepoužitý
Dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II. ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

11.12.2020 11:37

7 500,00 ks

225,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 11:44

03.12.2020 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 08:05 - Vstupná ponuka 225,00 € Cena s DPH
03.12.2020 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 224,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS