• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 16:05

Detail zákazky Z202031900

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 16:05

Základné údaje

Z202031900

OF-227982

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205893

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36494160

Nussy, s.r.o.

Tomášikova 58, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
univerzálny kancelársky papier, vhodný na každodenné použitie do laserových a atramentových tlačiarní, kopírok a faxov
na čiernobielu, farebnú tlač a kopírovanie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky  papier Mondi euroBASIC A4 80g  biely prípadne ekvivalent -univerzálny xerografický papier určený  pre tlač veľkého množstva dokumentov na laserových , atramentových tlačiarňach a bežných kopírovacích strojoch. Formát A4, gramáž 80g, , belosť CIE146, opacita (nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200± 50mℓ/min, hrúbka 100μm, počet kusov papiera v balíku 500 ks, počet balíkov v krabici 5 ks krabica 480
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nie recyklovaný papier
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky, vrátane technického listu vlastností papiera, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek.
3. Vrátane dopravy  a vyloženia na miesto plnenia- sklad na prízemí
4. V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
6. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
7. Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8,00 do 15,00 hod.
8. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
9. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Názov Upresnenie
cena zahŕňa balenie
cena zahŕňa naskladanie
cena zahŕňa dovoz tovaru na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. mieru č.2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

10.12.2020 09:34 — 14.12.2020 14:00

1,00 súbor

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 13:22

03.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 194
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 14:16 - Vstupná ponuka 7 200,00 € Cena s DPH
03.12.2020 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 7 184,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS