37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
36494160
Nussy, s.r.o.
Tomášikova 58, Prešov, 08001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
univerzálny kancelársky papier, vhodný na každodenné použitie do laserových a atramentových tlačiarní, kopírok a faxov |
na čiernobielu, farebnú tlač a kopírovanie |
papier na písanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier Mondi euroBASIC A4 80g biely prípadne ekvivalent -univerzálny xerografický papier určený pre tlač veľkého množstva dokumentov na laserových , atramentových tlačiarňach a bežných kopírovacích strojoch. Formát A4, gramáž 80g, , belosť CIE146, opacita (nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200± 50mℓ/min, hrúbka 100μm, počet kusov papiera v balíku 500 ks, počet balíkov v krabici 5 ks | krabica | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nie recyklovaný papier |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky, vrátane technického listu vlastností papiera, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek. |
3. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia- sklad na prízemí |
4. V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
6. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
7. Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8,00 do 15,00 hod. |
8. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
9. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Názov | Upresnenie |
cena zahŕňa | balenie |
cena zahŕňa | naskladanie |
cena zahŕňa | dovoz tovaru na miesto plnenia |
Nám. mieru č.2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.12.2020 09:34 — 14.12.2020 14:00
1,00 súbor
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 13:22
03.12.2020 14:00
03.12.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2020 14:16 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 184,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: