47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
35680865
1.BEAMI, s.r.o.
Černyševského 9, Bratislava, 85101, SVK
Interiérové prvky pre zariadenie kancelárie
kancelársky nábytok, sedačky, konferenčný stolík
Tovar
1. Rozkladacia 3-miestna sedačka
|
|
---|---|
Funkcia |
- Vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Rozkladacia 3-miestna sedačka | ks | 4 | ||
Celková šírka | cm | 235 | 245 | |
Celková výška | cm | 75 | 85 | |
Celková hĺbka | cm | 85 | 95 | |
Sedák – výška | cm | 45 | 50 | |
Sedák – šírka | cm | 185 | 195 | |
Sedák – hĺbka | cm | 75 | 85 | |
Šírka po rozložení | cm | 185 | 195 | |
Hĺbka po rozložení | cm | 135 | 145 | |
Záruka | Rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sedák: | Poťah z kvalitnej látky v kombinácií s eko-kožou, farba: tmavo šedá/čierna eko-koža |
Konštrukcia: | Pevná, z dreva a OSB dosky |
Výplň: | Kvalitná PUR pena T28, taštičkové odpruženie typu Bonell |
Vankúše: | 3 veľké na šírku sedáku a 2 malé |
Úložný priestor: | áno |
Vizualizácia položky č.1 sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu. |
2. Rozkladacia 2- miestna sedačka
|
|
---|---|
Funkcia |
- Vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.2 - Rozkladacia 2- miestna sedačka | ks | 1 | ||
Celková šírka | cm | 150 | 160 | |
Celková výška | cm | 80 | 90 | |
Celková hĺbka | cm | 85 | 95 | |
Sedák – výška | cm | 45 | 50 | |
Sedák – šírka | cm | 125 | 135 | |
Sedák – hĺbka | cm | 75 | 85 | |
Šírka po rozložení | cm | 125 | 135 | |
Hĺbka po rozložení | cm | 135 | 145 | |
Záruka | Rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sedák: | Poťah z kvalitnej látky v kombinácií s eko-kožou, farba: tmavo šedá/čierna eko-koža |
Konštrukcia: | Pevná, z dreva a OSB dosky |
Výplň: | Kvalitná PUR pena T28, taštičkové odpruženie typu Bonell |
Vankúše: | 2 veľké na šírku sedáku |
Úložný priestor: | áno |
Vizualizácia položky č.2 sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu. |
3. Konferenčný stolík
|
|
---|---|
Funkcia |
- Vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.3 - Konferenčný stolík | ks | 2 | ||
Výška | cm | 40 | 50 | |
Šírka | cm | 105 | 115 | |
Hĺbka | cm | 55 | 65 | |
Záruka | Rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | DTD laminovaná |
Farba: | Čierna + extra vysoký lesk čierny |
Odkladacia polička: | áno |
Vizualizácia položky č.3 sa nachádza v prílohe č.1 podľa dizajn manuálu. |
Názov |
1. Vrátane montáže a dopravy na miesto plnenia objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. Tovar bude dodaný v celku bez nutnosti ďalšej montáže. |
3. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ požaduje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov a detailných fotografií preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
7. Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. |
8. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t.j počas pracovných dní od 8:30 hod. do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek. |
10. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie, montáž a vynesenie tovaru do miestností v sídle objednávateľa. |
11. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu. |
12. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
15. V prípade ponuky ekvivalentu tovaru je dodávateľ povinný v ponuke predložiť technický popis ekvivalentu tovaru. Pojmom„ekvivalent“ sa rozumie rovnocenná náhrada požadovaného predmetu zákazky, t.j. tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení a má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaný tovar v opise predmetu zákazky. |
16. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa. |
17. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vád predmetu plnenia zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomne u dodávateľa. |
18. Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy. |
19. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.7 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
20. Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v tomto formulári sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré bude mať za následok odstúpenie od Zmluvy a vystavenie negatívnej referencie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
10.01.2021 00:00
1,00 súhrn definovaných požiadaviek
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2020 09:54
11.12.2020 12:00
11.12.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2020 09:53 - Vstupná ponuka | 1 999,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: