00309974
Mesto Senica
Štefánikova 1408/56, Senica , 90525, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Elektronické stravné karty a papierové stravné poukážky
elektronické stravné karty, stravné poukážky, stravné lístky, dodanie
Tovar, Služba
|
1. Papierové stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných kariet a stravných poukážok s min. 20 stravovacími zariadeniami v okrese Senica |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EURO | 4,50 | ||
| Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v hodnote 4,50 € od 01.01.2021 | ks | 5020 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač |
| Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
|
2. Elektronické stravné karty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných kariet a stravných poukážok s min. 20 stravovacími zariadeniami v okrese Senica |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | Eur | 4,50 | ||
| Indikatívny počet kreditov od 1.1. 2021 do 31.12. 2021 | počet kreditov | 32 630 | ||
| Počet stravných kariet | ks | 130 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zhotovenie stravných kariet | 130 ks |
| Stravná karta musí obsahovať | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravná karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa, názov objednávateľa a meno a priezvisko zamestnanca, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne do 31.3. 2022 |
| Stravná karta musí obsahovať | meno a priezvisko držiteľa karty |
| PIN karty | áno |
| Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | áno |
| Vystavenie novej stravnej karty | áno, do 5 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy |
| Možnosť zablokovania karty | áno |
| Telefonická zákaznícka linka | áno |
| Mobilná aplikácia | áno, kompatibilná s OS Android a IOS |
| Online aplikácia | áno |
| Možnosť prezerať zostatok na karte | áno, v mobilnej aj v online aplikácii |
| Možnosť bezkontaktnej platby | áno |
| Bezpečnostný čip na karte | áno |
| Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca ako aj anonymne ( rezerva ) | áno |
| Nabitie kreditu na kartu | do 1 hodiny od záväzného objednania |
| Možnosť zablokovania karty v prípade straty | áno |
| Možnosť dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva elektronických stravných kariet do sídla objednávateľa do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa - kuriérnou službou do 48 hodín od podania objednávky. |
| Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta . |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením , dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % . Je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
| Predmet plnenia za stravné poukážky papierové bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok mesačne , kde bude zadaný presný počet stravných poukážok. |
| Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra, splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v požadovanej vyššej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo odobraných stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
| Objednávateľ požaduje zaškolenie 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou dodávateľa stravných kariet do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy v sídle objednávateľa. |
| Dobíjanie stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni nového kalendárneho mesiaca. Na základe zrealizovanej služby bude dodávateľom vystavený daňový doklad - faktúra od dodávateľa do 5-tich pracovných dní. |
| Nevyčerpaný kredit na stravnej karte v mesiaci dobitia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
| Názov | Upresnenie |
| Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti |
| Interval objednávania stravných poukážok | 1x mesačne formou objednávky objednávateľa |
| Doba platnosti zmluvy | od 01.1.2021 - do 31.12.2021 |
Štefánikova 1408/56, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2021 08:00 — 31.12.2021 15:00
1,00 súbor
170 445,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 09:26
03.12.2020 10:00
03.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.11.2020 09:38 - Vstupná ponuka | 170 445,00 | € | Cena s DPH |
| 01.12.2020 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 170 443,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: