30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko, mliečne výrobky /syry, jogurty/ vajcia
Mlieko, smotana, syr, jogurt, vajcia
Tovar, Služba
1. Mlieko, vajcia a výrobky z mlieka a vajec
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov, syrov a vajec pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maslo 10g živočíšny tuk hygienicky balené | ks | 5000 | ||
Maslo 250g živočíšny tuk hygienicky balené | kg | 3 | ||
Smotana na šľahanie 30-33% | liter | 25 | ||
Smotana kyslá 400g | ks | 2 | ||
Tvaroh mäkký 250g | kg | 3 | ||
Zákysané mlieko, acidofilné mlieko, kefírové mlieko 400ml | ks | 150 | ||
Jogurt biely smotanový neochutený 145-150g | ks | 10 | ||
Jogurt smotanový ochutený 145-150g / rôzne príchute napr. jahoda, čokoláda../ | ks | 500 | ||
Syr /eidam, hriňovská tehla a pod./ polotvrdý zrejúci plnotučný syr 45% tuku | kg | 30 | ||
Syr s modrou plesňou / Niva valec/ | kg | 10 | ||
Syr tavený 150-200g /syrokrém/ Roztierateľný tavený živoč. syr hygienicky balený | ks | 1000 | ||
Syr s bielou plesňou 110-120g /hermelín, encián/ mäkký syr s plesňovou kôrou | ks | 50 | ||
Majonéza | kg | 1 | ||
Tatárska omáčka 30-50ml hygienicky balená /Hellmans alebo špak/ | ks | 3 | ||
Vajcia podstielkový chov veľkosť L | ks | 500 | ||
Mlieko trvanlivé polotučné s 1,5% obsahom tuku | liter | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Maslo a syry balenie v hliníkovej fólií s potravinovým papierom | Spotrebiteľské balenie pre domácnosť |
Mlieko v UHT balení /tetrapak/ | Spotrebiteľské balenie 12x1liter |
Vajcia podstielkový chov s označením krajiny pôvodu | Spotrebiteľské balenie 30ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v čase od 06:00 hod. do 11:00 hod. na miesto dodania. |
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. . Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa objednávkového formulára, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
kvalita sa požaduje v akostnej triede "A" |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Verejný obstarávateľ požaduje finančne nelimitovaný denný rozvoz tovaru z dôvodu malej kapacity skladových zariadení. |
Preukázať sa certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti „ Skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov“ podľa ISO 22000. |
Preukázať , že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. To sa preukazuje tak, že každé nákladné vozidlo musí mať Certifikát ATP aby mohlo prepravovať potraviny. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.12.2020 09:00 — 11.12.2020 09:01
1,00 celá zákazka
1 350,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 09:07
03.12.2020 11:00
03.12.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2020 09:33 - Vstupná ponuka | 1 350,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 350,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: