• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 10:00

Detail zákazky Z202031839

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 10:00

Základné údaje

Z202031839

OF-227873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205755

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny digestor

digestor, laboratórium

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny digestor
Funkcia
Vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digestor DSL-15.00 LL B  alebo ekvivalent ks 1
rozmery - šírka mm 1550 1560
rozmery - hĺbka mm 940 950
rozmery - výška mm 2500 2510
korpus - drievotriesková doska - hrúbka mm 18
kontaktné hrany dvierok chránené ABS hranou - hrúbka mm 2 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
s ventilátorom áno
vnútorný korpus - materiál kompaktný, vysokotlakový laminát, v zhode s EN 438;, vysoká odolnosť voči chemikáliám, vode, oderu, UV žiareniu a vysokým teplotám, samozhášavý, potravinársky nezávadný
pracovná doska z veľkoplošnej keramiky glazovaná zirkónovou glazúrou; keramika má byť v zhode s normou EN 993
elektrické prvky stupeň ochrany IP 55
odsávacie boxy - digestory certifikácia podľa EN 14175
Zostava obsahuje:
vertikálny posuv bezpečnostného skla v AL ráme áno, 1 x
pracovná doska z veľkoplošnej keramiky , so zvýšeným predným okrajom áno, 1 x
spodná skrinka zvnútra vyložená anvidurom, posuvné dvierka áno, 1 x
2 x el.zásuvka 230V/ 1x istič s prúd.chráničom 16A, LEGRAND áno
osvetľovacie teleso áno, 1 x // LED 2x 18W
vypínač svetla áno, 1 x
senzor otvoreného okna nad 500mm - zvukový signál áno, 1 x
výtok vody z PD áno, 2 x, vľavo (11327.2 )
ovládací ventil pre vodu áno, 2 x (18701.A )
keramická vanička, sifón áno, 1 x (295 x 150 mm)
PVC hrdlo na strope digestora áno, 1 x ; pr.250mm
dopojenie k exist.otvoru cca 1,5bm áno, 1 x ; (pr.250mm )
ventilátor áno, 1 x ; (Li 250 )
regulátor otáčok ventilátora - 3 pozície áno, 1 x
reálny prietok vzduchu je zobrazený na displeji, v prípade zníženého prietoku vzduchu je užívateľ upozornený zvukovým signálom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia montáže, napojenia na prívod vody a odpadu, napojenia odsávania a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy vrátane všetkého spotrebovaného materiálu.
Požaduje sa dodanie a montáž v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 15,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať práce a dodávky v prípade výskytu aj drobných vád a nedorobkov až do momentu ich riadneho odstránenia.
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

07.12.2020 08:00 — 16.12.2020 14:00

1,00 ks

7 080,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 08:54

03.12.2020 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 13:34 - Vstupná ponuka 7 080,00 € Cena s DPH
02.12.2020 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 7 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS