00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
47358203
PharmaComp s.r.o.
Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK
Certifikované rýchlotesty
Covid_19, rýchlotest
Tovar, Služba
1. Certifikované rýchlotesty
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Certifikované rýchlotesty na rýchle kvalitatívne zisťovanie protilátok IgM/IgG na COVID-19 v ľudskej krvi, sére alebo plazme | ks | 30 | ||
2. Certifikované rýchlotesty na rýchlu kvalitatívnu detekciu nucleocapsidového proteínu, antigénu SARS-CoV-2, prostredníctvom vzorky z nosového výteru, bal. / 25 ks | bal | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie musí obsahovať všetko potrebné pre vykonanie rýchlotestu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
Dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 7 00 hod do 13 30 hod. v lehote 18 dní od účinnosti zmluvy. |
a) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, prehlásenie o zhode a atest. |
b) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru a po podpísaní dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
c) termín dodania tovaru oznámi, potvrdí dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 deň vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutia služby, resp. zhotoviteľa diela. |
-Dodávateľ do 3 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Exspirácia testov | minimálne 6 mesiacov |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
07.12.2020 08:00 — 18.12.2020 12:00
1,00 sada
727,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 08:43
03.12.2020 09:15
03.12.2020 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2020 09:53 - Vstupná ponuka | 727,00 | € | Cena bez DPH |
03.12.2020 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 580,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: