• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 11:35

Detail zákazky Z202031819

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 11:35

Základné údaje

Z202031819

OF-227955

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205798

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36381616

XPS, spol. s r.o.

M. R. Štefánika 14, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery - CTT

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery pre XEROX Workcentre 6605V yellow
Funkcia
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V yellow ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V yellow Kapacita 6 000 strán
 2. Tonery pre XEROX Workcentre 6605V black
Funkcia
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V black ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V black Kapacita 8 000 strán
 3. Tonery pre XEROX Workcentre 6605V magenta
Funkcia
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V magenta ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V magenta Kapacita 6 000 strán
 4. Tonery pre XEROX Workcentre 6605V cyan
Funkcia
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V cyan ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonery pre XEROX Workcentre 6605V cyan Kapacita 6 000 strán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru, tzv. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet, e-mailom kontaktnej osobe
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar.
Objednávateľ požaduje dodať originálne alebo kompatibilné príslušenstvo do tlačiarní, ktoré odporúča výrobca príslušnej značky zariadenia na používanie vo svojich zariadeniach bez dopadu na záručný servis.
Originálne príslušenstvo do tlačiarní musí mať ochranné známky výrobcu na každom kuse garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 1 rok od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom.
Originálne tonery sú špeciálne navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby pracovali s tlačiarňou. Vysoká úroveň kompatibility zaručuje konzistentný výkon a mimoriadne bezporuchovú prevádzku. Originálne tonery sa dodávajú so zárukou výmeny alebo náhrady nákupnej ceny. Repasované/kompatibilné/alternatívne tonery môžu ovplyvniť záruku poskytovanú na tlačiareň.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Univerzitný vedecký park, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.12.2020 08:00 — 18.12.2020 14:00

1,00 celok

1 323,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.11.2020 10:16

03.12.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 24
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 10:23 - Vstupná ponuka 1 100,00 € Cena bez DPH
30.11.2020 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS