• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:32

Detail zákazky Z202031812

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:14
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 13:32

Základné údaje

Z202031812

OF-227921

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205729

Objednávateľ

35987006

ŠTÁTNA VEDECKÁ KNIŽNICA V BANSKEJ BYSTRICI

Lazovná 9, Banská Bystrica, 97558, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítač kancelársky typ " All-in-One" - základná jednotka integrovaná s monitorom, tlačiarne

osobný počítač , stolový počítač, monitor, klávesnica, myš, tlačiareň

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC All-in-One
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka tovaru súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačového zariadenia a príslušenstva, t.j. klávesnica a myš v zmysle technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač kancelársky typ "All-in-one" ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zobrazovacia jednotka uhlopriečka min 21,5"
CPU Intel Core i7
RAM 16 GB
Dátové úložisko min. 512 GB HDD SSD
Operačný systém Windows 10 Pro 64-bit SK (OEM)
Príslušenstvo WiFi, Bloetooth, Web kamera, DVD mechanika, integrovaná čítačka pam. kariet, napájacia kabeláž a zdroj, USB klávesnica, myš
Rozlíšenie 1920x1080
 2. Farebná multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Farebná multifunkčná tlačiareň pre kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerox DocuCentre SC2020, alebo ekvivalent ks 1
Rýchlosť tlače (čb tlač) str./min. 20
Rozlíšenie tlače DPI 600x600
Rozlíšenie sceneru - optické DPI 600x600
Maximálne mesačné zaťaženie str./mesiac 75000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače Laserová farebná.
Funkcie tlač, skenovanie, kopírovanie
Rozhranie USB 2.0, LAN
Formáty papiera A3, A4
Obojstranná tlač áno
Vstupný zásobník 300 listov na vstupe a 100 listov na výstupe
 3. Čiernobiela multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Čiernobiela multifunkčná tlačiareň pre kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LaserJet M436dn, alebo ekvivalent ks 2
Rýchlosť tlače (čb tlač) str./min. 20
Rozlíšenie tlače DPI 600x600
Rozlíšenie sceneru - optické DPI 600x600
Maximálne mesačné zaťaženie str./mesiac 50 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače Laserová čb
Funkcie tlač, skenovanie, kopírovanie
Rozhranie USB 2,0, LAN
Formáty papiera A3, A4
Obojstranná tlač áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu tovaru do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta.
3.  Identifikačné údaje o kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať, oznámi objednávateľ kontaktnej osobe dodávateľa do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
4.  Dodávateľ je povinný upresniť dátum a čas (e-mailom kontaktnej osobe) dodania tovaru na miesto dodania najneskôr 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V opačnom prípade objednávateľ nie je povinný prevziať objednaný tovar v deň dodania. Všetky náklady a výdavky spojené s odmietnutím prevzatia dodávky tovaru znáša dodávateľ.
5.  Dodaný tovar musí byť nový, originálny od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívaný, nepoškodený, nerozbalený, vrátane návodu na používanie tovaru v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
6.  Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa všetky príslušné technické, bezpečnostné, kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Objednávateľ požaduje, aby PC zostava bola dodaná s predinštalovaným operačným systémom vrátane príslušných ovládačov matičnej dosky dodaných výrobcom. Licenčné číslo predinštalovaného operačného systému musí byť identické s dodaným  licenčným číslom na štítku.
7.   Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru, ktorý dodávateľ nainštaluje na tovary alebo je výrobcom nainštalovaný na jednotlivých tovaroch.
8.  Dodaný tovar môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí zjavné vady dodaného tovaru. Odmietnutie prevzatia tovaru s uvedením dôvodu neprevzatia potvrdí príslušný zástupca objednávateľa v preberacom protokole. V prípade nedostatočnej kvality alebo rozporu parametrov s údajmi uvedenými v technickej špecifikácii alebo ak zistí vzhľadové alebo iné vady tovaru, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar vrátiť.
9.  Vlastnícke právo k dodanému tovaru a nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na objednávateľa dňom prevzatia a podpísania preberacieho protokolu.
10. Zmluvná cena za dodanie tovaru zahŕňa všetky náklady na dodanie a používanie tovaru, vrátane dopravy a výdavky dodávateľa potrebné k riadnemu dodaniu tovaru na miesto plnenia. Úhrada ceny za dodaný tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní a prevzatí tovaru, bez poskytnutia preddavku.
11.  Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Okrem toho musí obsahovať: číslo zmluvy a ako prílohu preberací protokol potvrdený objednávateľom.
12.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle vyššie uvedeného, objednávateľ má právo vrátiť ju na doplnenie alebo prepracovanie dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. Na tejto opravenej (novej) faktúre vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi.
13.  Dohodnutú cenu vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude príslušná platba pripísaná na účet dodávateľa, za podmienky správnych náležitostí vystaveného daňového dokladu.
14.  Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady nezistené pri preberaní tovaru dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní od zistenia vady tovaru. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo skrytých vád a/alebo na uplatnenie sankcií, najneskôr však do konca trvania záručnej doby.
15.  Pokiaľ v tejto zmluve nie je dohodnuté inak, doručovanie oznámení druhej zmluvnej strane, pre ktoré táto zmluva alebo OPET vyžadujú písomnú formu, budú doručené na adresu druhej zmluvnej strany uvedenú v jej záhlaví.
16.  Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade  je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
17. Dodávateľ potvrdzuje , že pred uzatvorením tejto zmluvy sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Nedodržanie a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek zadanej technickej podmienky a/alebo požiadavky a/alebo špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
18.1.   ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
18.2  vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
18.3 vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 9, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

09.12.2020 08:16

9,00 ks

8 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 08:18

03.12.2020 09:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 09:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 09:13 - Vstupná ponuka 8 899,99 € Cena s DPH
03.12.2020 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 8 899,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS