• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 12:05

Detail zákazky Z202031805

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 12:05

Základné údaje

Z202031805

OF-227813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217362

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

52382877

Ing. Martin Benko - Cleanxprosk

Landererova 7743/8, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska technika

stolný počítač, all in one, myš, klávesnica, multifunkčné zariadenie

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 38520000-6 - Skenery
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolný počítač (All in one)
Funkcia
Kancelárska technika pre zabezpečenie administratívnej stránky projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
RAM (DDR3) GB 8
kapacita disku (HDD) TB 1
rozlíšenie displeja px 1920-1080
uhlopriečka monitoru palce 23,8´´
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie: all in one
operačný program: min. Windows 10 Pro 34-bit (ekvivalent rovnakej alebo lepšej kvality)
procesor: min. Intel Core i5 (ekvivalent rovnakej alebo lepšej kvality)
grafická karta: min. Intel HD Graphics (ekvivalent min. v tejto kvalite)
obsahujúce vlastnosti: čítačka pamäťových kariet , WiFi, Bluetooth, USB vstup 2.0, 3.0, HDMI, CDrom
 2. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Kancelárska technika pre zabezpečenie administratívnej stránky projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
rýchlosť tlače str./min. 24
rozlíšenie tlače dpi 4800-1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ zariadenia: atramentová multifunkčná tlačiareň
farba tlače: farebná
technológia tlače: atramentová
funkcie: automatické podávanie a otáčanie strán, obojstranná tlač, kopírovanie a skenovanie,
pripojenie: min.USB, WiFi, LAN
displej: LCD, dotykový
formát: min. A4, A5
dodanie: zariadenie vrátane toneru ( s kartridžom)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dovozu tovaru na miesto určenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet na celý sortiment zákazky (ktorý bude obsahovať jednotkové ceny, ceny s DPH, DPH a bez DPH) do 7. pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe dodacieho listu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ požaduje telefonické oznámenie dodania zásielky min. 2 hodiny pred dodaním tovaru.
Požadujeme prítomnosť zástupcu dodávateľa pri preberaní tovaru.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Požadujeme dodanie nového a nepoužívaného tovaru.
Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d)v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR.
Všetky potrebné dokumenty dodať min. v 3 origináloch (položkový rozpočet, dodací list, faktúra)
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia do organizácie.
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

14.12.2020 08:00 — 14.04.2021 08:00

3,00 ks

2 616,30

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 08:02

04.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 745
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 21:52 - Vstupná ponuka 2 616,30 € Cena s DPH
04.12.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 592,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS