30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
47852585
Amplio s.r.o.
Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK
Prenájom licencie softvéru SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework
Prenájom, licencia, SAS Government, Risk, Analysis
Služba
|
1. Prenájom licencie softvéru SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| „Predmetom zákazky je prenájom licencie softvéru „SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework“ na predĺženie doby jeho používania, vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) na obdobie jedného (1) roka od registrovaných partnerov SAS pre SR.“ |
| Objednávateľ požaduje zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, a že práva k softvéru nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili jeho riadnemu použitiu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Elektronická licencia | ks | 1 | ||
| Dodávka aktivačných kľúčov autorizovaným partnerom | kalendárny deň | 14 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
| Prenájom licencie SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - Server obsahuje komponenty : | SAS Enterprise Guide, SAS Enterprise Miner, SAS credit scoring, SAS Data integration studio, 2x SAS access engine, |
| Počet jadier CPU | neobmedzený |
| Požiadavka na core licenciu - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework, verzia 9.4 | Prevádzkovaný operačný systém Windows, Linux |
| Požiadavka na core licenciu | |
| 1. Predĺženie platnosti licencií - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru (ďalej len „softvér) na 12 mesiacov, od 15.12.2020 do 14.12.2021 |
| 2. Predĺženie platnosti licencií - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework – poskytnutie predĺženia | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k predĺženiu platnosti softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču... |
| ... | ...prostredníctvom komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov. |
| 3. Predĺženie platnosti licencií SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - Variantné riešenie | nepripúšťa sa |
| 4. Predĺženie platnosti licencií SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - služby technickej a licenčnej podpory | na 12 mesiacov, od 15.12.2020 do 14.12.2021 |
| Názov |
| 1. PREDMET ZMLUVY |
| 1.1 Predmetom zmluvy je prenájom licencie softvéru „SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework“ vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) od registrovaných partnerov SAS pre SR a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa predmet zmluvy a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
| 2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
| 2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 2.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
| 2.3 Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaným partnerom SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie uvedeného dokumentu, pričom dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť originál požadovaného dokladu, nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenú kópiu takéhoto dokladu v listinnej forme. |
| 2.4 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.3 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie tohto dokladu prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky. |
| 2.5 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
| 3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
| 3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
| 3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy (licenčné kľúče) v termíne od 1.12.2020 do 14.12.2020. |
| 3.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
| 4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
| 4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
| 4.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 4.1 zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
| 5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
| 5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| 5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
| 6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
| 6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
| 6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
| 6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
| 6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
| 6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 7. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
| 7.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 14.12.2021 |
| 7.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti SAS alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 7.3 Dodávateľ poskytuje záruku na predmet zmluvy v sídle objednávateľa 12 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. |
| 8. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
| 8.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
| 8.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
| 9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
| 9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
| 9.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
| 9.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.2 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH... |
| .... Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
| 9.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.2 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
| 9.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
| 9.6 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
| 9.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
| 9.8 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa . |
| 10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
| 10.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie ako aj nepravdivé vyhlásenie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
| 10.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy... |
| ...Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| 10.3 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.12.2020 00:00 — 14.12.2021 00:00
1,00 Licencia (ks)
101 760,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 12:06
03.12.2020 12:30
03.12.2020 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.12.2020 13:56 - Vstupná ponuka | 101 760,00 | € | Cena s DPH |
| 03.12.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: