30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
47852585
Amplio s.r.o.
Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK
Prenájom licencie softvéru SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework
Prenájom, licencia, SAS Government, Risk, Analysis
Služba
1. Prenájom licencie softvéru SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework
|
|
---|---|
Funkcia |
„Predmetom zákazky je prenájom licencie softvéru „SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework“ na predĺženie doby jeho používania, vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) na obdobie jedného (1) roka od registrovaných partnerov SAS pre SR.“ |
Objednávateľ požaduje zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, a že práva k softvéru nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili jeho riadnemu použitiu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektronická licencia | ks | 1 | ||
Dodávka aktivačných kľúčov autorizovaným partnerom | kalendárny deň | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
Prenájom licencie SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - Server obsahuje komponenty : | SAS Enterprise Guide, SAS Enterprise Miner, SAS credit scoring, SAS Data integration studio, 2x SAS access engine, |
Počet jadier CPU | neobmedzený |
Požiadavka na core licenciu - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework, verzia 9.4 | Prevádzkovaný operačný systém Windows, Linux |
Požiadavka na core licenciu | |
1. Predĺženie platnosti licencií - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru (ďalej len „softvér) na 12 mesiacov, od 15.12.2020 do 14.12.2021 |
2. Predĺženie platnosti licencií - SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework – poskytnutie predĺženia | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k predĺženiu platnosti softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču... |
... | ...prostredníctvom komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov. |
3. Predĺženie platnosti licencií SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - Variantné riešenie | nepripúšťa sa |
4. Predĺženie platnosti licencií SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework - služby technickej a licenčnej podpory | na 12 mesiacov, od 15.12.2020 do 14.12.2021 |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je prenájom licencie softvéru „SAS Risk Analysis for Government Intelligence Framework“ vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) od registrovaných partnerov SAS pre SR a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa predmet zmluvy a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.3 Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaným partnerom SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie uvedeného dokumentu, pričom dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť originál požadovaného dokladu, nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenú kópiu takéhoto dokladu v listinnej forme. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.3 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie tohto dokladu prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky. |
2.5 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy (licenčné kľúče) v termíne od 1.12.2020 do 14.12.2020. |
3.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 4.1 zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
7. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 14.12.2021 |
7.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti SAS alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
7.3 Dodávateľ poskytuje záruku na predmet zmluvy v sídle objednávateľa 12 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. |
8. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
8.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
8.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
9.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.2 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH... |
.... Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.2 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.6 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
9.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
9.8 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa . |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie ako aj nepravdivé vyhlásenie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
10.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy... |
...Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
10.3 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.12.2020 00:00 — 14.12.2021 00:00
1,00 Licencia (ks)
101 760,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 12:06
03.12.2020 12:30
03.12.2020 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2020 13:56 - Vstupná ponuka | 101 760,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: