• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 10:00

Detail zákazky Z202031802

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 10:00

Základné údaje

Z202031802

OF-227920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217360

Objednávateľ

31094970

Akadémia umení v Banskej Bystrici

Jána Kollára 22, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2021

Elektrická energia, elektrina, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest objednávateľa vrátane prevzatiazodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od0:00 h do 24:00 h počas trvania zmluvy a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam aprevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. oenergetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb kupujúceho.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná spotreba pre odberné miesto : 24ZSS9107307000E MWh 200
Ročná spotreba pre odberné miesto : 24ZSS9102124000Y MWh 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta : 24ZSS9107307000E istič IN 800A/VN
Číslo odberného miesta : 24ZSS9102124000Y istič IN 315A/VN
Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9107307000E 71 kW/ročná
Rezervovaná kapacita pre odberné miesto 24ZSS9102124000Y 45 kW/ročná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektriny a s tým súvisiacich služieb.
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta odberateľa vrátane prevzatia úplnej zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, zložky za distribúciu vrátane prenosu elektriny,...).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie aposkytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami.
Miestom plnenia sú OM v katastrálnom území sídla kupujúceho.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny, cenu za poskytnutiedistribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za rezervovaný transformačný výkon, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam)
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ elektrickej energie bude pre jednotlivé odberné miesta 1x mesačne fakturovať cenu s DPH za predpokladané mesačné množstvo v súlade s rozpisom preddavkových platieb alebo za skutočne dodané množstvo elektriny vrátane súvisiacich služieb (za skutočne odobrané množstvo bude faktúrovaná suma v OM , na ktorých je inštalovaný nový inteligentný elektromer).
Dodávateľ elektriny je oprávnený preddavkové platby za OM, kde sa bude faktúrovať predpokladané mesačné množstvo, navrhnúť tak, aby zohľadňovali cenu združenej dodávky a spotrebu elektriny, ktorú odberateľ plánuje dosiahnuť v nasledujúcom období. Odberateľ elektriny je oprávnený odmietnuť návrh rozpisu preddavkových platieb v lehote do 14 dní od doručenia rozpisu.
Faktúra za dodávky vystavená dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré sa vykonáva odpočet meradla, je kalendárny mesiac/resp. kalendárny rok (za OM s preddavkovými platbami).
Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, - zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Predávajúci je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniuzmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty,použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvnýmpodmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2021 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2021 24:00 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby - úhrada za elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Forma faktúry - faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme
Vystavenie faktúry –najneskôr do 15 dňa nasledujúceho mesiaca za predpokladané mesačné množstvo (1/12množstva) alebo skutočne odobrané mesačné množstvo
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Splatnosť vyúčtovacej faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J.Kollára č.22, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 komplet

45 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2020 08:01

04.12.2020 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 64
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 10:13 - Vstupná ponuka 44 965,33 € Cena s DPH
04.12.2020 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 44 808,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS