• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 11:15

Detail zákazky Z202031788

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2020 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2020 11:15

Základné údaje

Z202031788

OF-227914

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5217449

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky

toaletný papier, wc papier, hygienické výrobky, hygienické potreby

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier jednovrstvový
Funkcia
- toaletný papier musí byť rozložiteľný, rozpustný vo vode /objednávateľ požaduje predložiť vzorku kvôli overeniu rozpustnosti/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20 760
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
počet útržkov alebo dĺžka návinu min. 400 alebo min. 50 m dĺžka návinu
farba prírodná
 2. Toaletný papier dvojvrstvový /Tento Maxi alebo ekvivalent/
Funkcia
- konfortný, mäkký a pevný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8 480
počet vrstiev vrstva 2
dĺžka návinu m 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
 3. Papierové utierky v kotúči - náplň do zásobníka /TORK Matic 290076 alebo ekvivalent/
Funkcia
náplň musí byť kompatibilná - určená do zásobníkov TORK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kotúč/ks 348
počet vrstiev vrstva 2
počet útržkov ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť útržku 21x25cm dĺžka útržku 25 cm
farba zelená
 4. Kuchynské utierky / PALOMA SUPER CARE PRO FOOD alebo ekvivalent/
Funkcia
bezpečné pre použitie v styku s potravinami
100% celulóza
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo balenie s obsahom 2 ks 50
počet vrstiev vrstva 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah balenia 2 kotúče
počet útržkov alebo dĺžka návinu min. 150 alebo min. 16,5 m dĺžka návinu
farba biela
 5. Papierové utierky skladané ZZ - náplň do zásobníka
Funkcia
vhodné do zásobníka INTRO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kartón 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartón obsahuje 5000 ks papierových utierok /20 balíkov po 250 ks/
farba zelená, biela alebo šedá
veľkosť utierok cca 245x230 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje k položke č. 1 Toaletný papier jednovrstvový predložiť bezplatnú skúšobnú vzorku v počte 1 ks. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania doručiť skúšobnú vzorku objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že predložená skúšobná vzorka vyhovuje jeho požiadavkám na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. V prípade ak podľa názoru Objednávateľa vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii, Objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 t).
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 500,- € s DPH.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti).
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

7 970,81

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2020 08:00

04.12.2020 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2020 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 299
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 18:52 - Vstupná ponuka 7 970,81 € Cena s DPH
04.12.2020 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka 7 969,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS