• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 16:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:15

Detail zákazky Z202031653

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 16:35
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:15

Základné údaje

Z202031653

OF-227777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205708

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Práčovnícke zariadenie - Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič s parným ohrevom

Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič

  • 42716200-0 - Sušičky
  • 39713200-5 - Práčky a sušičky bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič
Funkcia
Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič s parným ohrevom
Zariadenie určené do priemyslovej práčovne nemocničného zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič s parným ohrevom - kapacita bubna kg 70 90
Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič s parným ohrevom - objem bubna l 1400 1700
Veľkosť vykladacieho otvoru mm 580
- uhol otvárania dverí ° 170
Tepelný ohrev parou - výkon kW 128
Prúdenie vzduchu m3/hod 3500
Napájanie V/Hz 3 x 400/50
Hmotnosť kg 1000
Hlučnosť dB 85
Počet programov/pamäťových režimov počet 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemyselný veľkokapacitný bubnový sušič s parným ohrevom : nerezový bubon
- parný výparník z nerezovej ocele
- pripojenie na odťah horúceho vzduchu mimo priestor umiestnenia  po stavebnej pripravenosti
- plne programovateľný programátor, možnosť zvolenia viacerých režimov do pamäte
- radiálne prúdenie vzduchu alebo kombinované axiálne a radiálne
- indikátor zobrazenia fázy programu
- svetelná a zvuková signalizácia ukončenia programu
- snímač vlhkosti bielizne
- možnosť v programe navoliť ukončenie programu pri požadovanej vlhkosti prádla
- meranie zbytkovej vlhkosti
- pohon bubna s frekvenčným meničom
- reverzné otáčanie bubna
- režim ochladzovania
- pracovná teplota, sušiace a ochladzovacie časy nastaviteľné po stupňoch alebo v minútach.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie zariadenia.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, po inštalácii vrátane výstupnej revíznej správy ak legislatíva vyžaduje pre daný typ zariadenia a typu pripojenia na elektrickú sústavu vereného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov, vrátane inštalácie.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak bude zistené, že zariadenia nezodpovedajú zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenia neprebrať.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zodpovednosť za vady.
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 72 hodín od nahlásenia poruchy Objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika Dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 3 dní od nástupu servisného technika Dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u Dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u Dodávateľa, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 7 dní od nástupu servisného technika.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je najneskôr do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol a protokol  o zaškolení poverených zamestnancov Objednávateľa.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Miesto dodania a inštalácie tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Objednávateľ je subjektom verejného práva (§ 261 ods. 3 psím d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti , sa zmluvné strany výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia formálne a vecne správnej faktúry Objednávateľovi.
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, montáž a inštaláciu prístroja/zariadenia
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ je oprávnený požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Prístroj, zariadenie a príslušenstvo musí  byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámi o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.12.2020 07:00 — 29.01.2021 16:00

1,00 ks

11 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 16:35

03.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 168
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 09:50 - Vstupná ponuka 11 200,00 € Cena bez DPH
03.12.2020 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 10 449,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS