• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202031645

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202031645

OF-227857

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205698

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál

PCR laboratórium, spotrebný materiál, 8-skúmavkový PCR strip, PCR 96-jamkové platne

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál
Funkcia
Jednorázový spotrebný materiál pre RT-qPCR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
8-skúmavkový PCR strip, objem 0,2 ml, bez uzáveru, nízky profil, číre, kompatibilné s termocyklérmi Bio-Rad CFX96 120ks/bal bal 2
8-vrchnákový PCR strip, plochý ultra číry, opticky ultračíre, kompatibilné s termocyklérmi 120ks/bal bal 2
PCR 96-jamkové platne, s nízkym profilom, číre, tenkostenné, profil skirted, , kompatibilné s termocyklérmi Bio-Rad CFX96 50ks/bal bal 15
PCR optická fólia na prekrytie 96 jamkovej platničky, adhezívna, ultra číra, vhodná na RT-qPCR, kompatibilná s termocyklérmi Bio-Rad CFX96100ks/bal bal 8
Adhezívna fólia transparentná, na prekrytie 96 jamkovej platničky, číra, kompatibilná s termocyklérmi Bio-Rad CFX96100ks/bal bal 8
Valček na pritlačenie fólie na 96 jamkovú PCR platničku ks 2
 2. Laboratórne sklo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fľaša reagenčná s červeným uzáverom GL 45 SIMAX, číra, uzáver z PBT s PTFE tesnením, vylievací krúžok z PTFE.  Sterilizovateľná do 180°C 100 ml ks 3
Fľaša reagenčná hranatá GL 80 SIMAX, hranatá, číre sklo, s modrým uzáverom a vylievacím krúžkom. Sterilizovateľná do 140°C 500 ml ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej prace použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu  v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originály  v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.12.2020 14:34 — 21.12.2020 12:00

1,00 ks

8 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2020 15:00

03.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 509
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 13:19 - Vstupná ponuka 8 100,00 € Cena s DPH
02.12.2020 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 8 100,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS