• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202031637

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202031637

OF-227019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191780

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36705390

BELLIMPEX s.r.o.

Kossúthova 6 , Štúrovo, 94301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis meteostaníc

servis meteostaníc, meteorologické stanice, informačné technológie

  • 50312610-4 - Údržba zariadení informačných technológií
  • 38128000-8 - Príslušenstvo meteorologických prístrojov
  • 38127000-1 - Meteorologické stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis meteo info panela
Funkcia
Servis zariadení - meteo panelov, slúžiacich na meranie teploty vozovky, vzduchu, meranie vlhkosti, či zobrazujúce výstrahy na cestách spôsobené vplyvom počasia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Materiál - Akumulátor 12V/20 Ah ks 37
Materiál - Čistiace potreby, napájacie káble, svorky ks 29
Materiál - Senzor vlhkosti vzduchu ks 22
Materiál - Senzor vozovky 8 m ks 2
Materiál - Solárny regulátor 10A ks 3
Materiál - Bucofix 5 kg bal bal 1
Materiál - Riadiaca elektronika ks 2
Materiál - Router 4G ks 2
Kontrola: zariadenia, prenosu, nabíjania, výmena vadného dielu ks 34
Čistenie zariadenia ks 34
Dopravné náklady km 1268
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodaný bude nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí kontrolu riadenia procesu záznamu cez jestvujúce cestné meteostanice.
Dodávateľ zabezpečí implementáciu systému do softvéru a webového prehliadača bellmet.eu.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

04.12.2020 15:00 — 15.12.2020 16:00

1,00 celok

12 182,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 14:00

02.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 608
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 11:28 - Vstupná ponuka 12 182,80 € Cena bez DPH
01.12.2020 18:38 - Najvýhodnejšia ponuka 12 160,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS