35519151
Základná škola, Hrnčiarska 13, Humenné
Hrnčiarska 13, Humenné, 06622, SVK
35743565
MAGNA ENERGIA a.s.
Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 2 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") od 01.01.2021 do 31.12.2023, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade s platnou legislatívou pre oblasť |
energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.). |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2023. |
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým objednávateľ nezabezpečí zmenu dodávateľa predmetu plnenia. Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej elektriny vrátane ceny za odchýlku. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. OM EIC: | 24ZVS00000352745 |
Priemerná ročná spotreba | 61 800 kWh |
počet fáz / Istič | 3/ 60 A |
Typ merania / distribučná sadzaba | C / C1 |
2. OM EIC: | 24ZVS00000419335 |
Priemerná ročná spotreba | 3500 kWh |
počet fáz / Istič | 3/ 250 A |
Typ merania / distribučná sadzaba | A / C1 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Združená dodávka elektrickej energie. |
4. Miestom plnenia sú všetky OM objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM objednávateľa. |
6. Cena je stanovená ako cena za dodávku silovej elektriny x predpokladané množstvo pre všetky OM objednávateľa, bez ceny za dodávku distribučných služieb. |
7. Cena za dodávku distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
8. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
9. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
10. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS. |
12. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
14. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
15. Odberateľ požaduje vyšší štandard komunikácie s dodávateľom a to internetovú aplikáciu, ktorá poskytne minimálne zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom s možnosťou: export vystavenej faktúry, sledovanie úhrad faktúr v reálnom čase, archív faktúr, grafické a dátové porovnanie spotreby s možnosťou exportu, on-line komunikáciu. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
16. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
17. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 36 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 01.01.2021. |
18. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom s mesačnou zálohovou platbou pre odberné miesto odberateľa s ročným odpočtom. Vyúčtovanie skutočnej spotreby elektrickej energie bude raz ročne na základe odpočtu elektromera. Pri odberných miestach s mesačným odpočtom elektromeru bude vyúčtovanie spotreby mesačné, bez riešenia zálohových platieb. |
19. Splatnosť faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. |
20. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4). |
21. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, |
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
22. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa, - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa. |
Hrnčiarska 13, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2023 23:59
195 900,00 kWh
14 586,71
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2020 10:11
03.12.2020 10:15
03.12.2020 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2020 08:50 - Vstupná ponuka | 12 965,50 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 964,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: