• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:35

Detail zákazky Z202031615

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 12:51
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 15:35

Základné údaje

Z202031615

OF-227841

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205683

Objednávateľ

00163741

Školský internát

Internátna ul. č. 4, Banská Bystrica , 97404, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stôl písací

nábytok

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Písací stôl pre internát
Funkcia
písací stôl pre stredoškolský internát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 Rozmer stola (Výška*šírka*hĺbka) cm 75/120/60
1.2 šuplíky podľa priloženého súboru ks 2
1.3 počet kusov stolíkov ks 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Z 18 mm LDTD svetlý buk, ABS hrany 2 mm lepené PUR technológiou umývateľný
Nábytok dodávaný v demonte
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť vzorku, samotné plnenie zmluvy nastane až po odsúhlasení vzorky objednávateľom
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie
Zmluvná pokuta za nepredloženie vzorky v zmluvnej lehote alebo predloženie vzorky nespĺňajúcej všetky požiadavky a nepredloženie dokladov je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložená vzorka tovaru nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorku dodávateľovi nevráti, ale si ju ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložená vzorka nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Internátna 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.12.2020 12:51 — 29.12.2020 12:52

140,00 ks

9 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2020 12:52

03.12.2020 12:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 13:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 268
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 09:35 - Vstupná ponuka 9 100,00 € Cena s DPH
02.12.2020 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 9 090,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS