• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 10:15

Detail zákazky Z202031577

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 10:15

Základné údaje

Z202031577

OF-227790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205665

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľná, hygienická a kuchynská bielizeň

prestieradlo, uterák, vankúš

  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39514100-9 - Uteráky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľná, hygienická a kuchynská bielizeň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prestieradlo biele 150x260 cm, materiál 100 % bavlna, plošná hmotnosť 145 g/m2, väzba plátnová, povolené pranie pri teplote do 95 st. C, chlórostála úprava ks 300
Uterák froté farebný 50 x 100 cm, min.plošná hmotnosť 400 g/m2 ks 100
Vankúš, rozmer 70 x 90 cm, antialergický, nie z materiálu: perie ani guličková výplň ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodávkou tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužívaný tovar.
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite
Splatnosť faktúry do 60 dní od dodania tovaru.
Dodanie tovaru do skladu do 5 dní odo dňa objednania v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť ceny bez DPH aj s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky, aj za celú dodávku.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok 3 mesiace. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Prosíme zaslať certifikáty k požadovaným tovarom do 5 pracovných dní od ukončenia súťaže.
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia a v prípade dodávky iného tovaru , poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za poručenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

3

1,00 celok

1 385,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 11:11

03.12.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2020 08:15 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena bez DPH
03.12.2020 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS