• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 11:25

Detail zákazky Z202031568

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 11:25

Základné údaje

Z202031568

OF-196593

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191712

Objednávateľ

00227811

Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy

1, Vyšné Hágy, 05984, SVK

Dodávateľ

35683546

Beckman Coulter Slovenská republika s. r. o.

Einsteinova 23, Bratislava, 851 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické činidlá pre prietokový cytometer Navios

celulárna imunita, lymfocyty, prietoková cytometria, CD markery, fluorochrómy

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické činidlá pre prietokový cytometer Navios
Funkcia
Diagnostické činidlá sú určené pre aplikáciu na prietokový cytometer NAVIOS za účelom detekcie CD markerov na leukocytoch periférnej krvi a bronchoalveolárnej laváže človeka. Metóda je založená na princípe fluorescenčnej detekcie cieľových antigénov po naviazaní monoklonálnej protilátky označenej fluorochrómom. Pre plne funkčnú aplikáciu na analyzátore Navios sú potrebné ďalšie laboratórne činidlá uvedené v tabuľke. Diagnostika musí byť určená pre IVD použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
anti /CD45/CD4/CD8/CD3 (Isotype: IgG2b mouse/IgG1mouse/IgG1mouse/IgG1mouse, klon:B3821F4A / SFCI12T4D11 / SFCI21Thy2D3 / UCHT1) bal á 50 test 10
anti CD45/CD56/CD19/CD3 (Isotype: IgG2b mouse/IgG1mouse/IgG1mouse/IgG1mouse, klon:B3821F4A / N901 / J3-119 / UCHT1) bal á 50 test 4
anti CD 45: (Isotype: IgG1 Mouse: klon: J.33, fluorochrom: PC 7) bal á 100 test 6
anti CD3/HLA-DR FITC/PE multi color reagents bal á 100 test 2
anti CD14: (Isotype: IgG2aMouse,klon:RM052 fluorochrom: PC7) bal á 100 test 1
anti CD 16:(Isotype:IgG1Mouse, klon:3G8, fluorochrom: PE) bal á 100 test 2
DURACLONE B 27 súprava anti CD3:(Isotype:IgG1 Mouse, klon:UCHT1, fluorochrom:PE-Dy649)/anti HLA-B27: (Isotype:IgG2aMouse, klon: HLA-ABC-m3, fluorochrom: PE)/anti HLA-B27:(Isotype:IgG2bMouse, klon:FD705, fluorochrom. PE)/anti HLA-B7(Isotype:IgG1Mouse, klon: BB7.1) bal á 50 test 2
Čistiaci roztok: Cleaning reagent (balenie á 5 litrov) balenie 1
Unášací roztok: Isoflow Sheath Fluid (balenie á 10 litrov) balenie 8
Lyzačný roztok: VersaLyse (balenie á 100 ml) balenie 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky e-mailom od Objednávateľa - do 14 pracovných dní. V prípade omeškania je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy technickú špecifikáciu: príbalovú informáciu (kompletný návod na použitie) k súprave v slovenčine za účelom overenia požadovaných technických vlastností pred dodaním predmetu zákazky.
Doručenie iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní v pracovnej dobe na miesto plnenia. Pracovná doba : pondelok - štvrtok 7:00 hod - 15:00 hod, piatok 7:00 hod - 12:00 hod.
Súpravy musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, s exspiráciou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transport tovaru, potvrdenie o odbornej aplikačnej podpore .
Zabezpečenie možnosti riešenia aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
pokr.: zmluvy a nižšou cenou.
Postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 ako balík

12 456,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 10:33

02.12.2020 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 13:00 - Vstupná ponuka 12 456,00 € Cena bez DPH
27.11.2020 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 12 456,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS