• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 08:50

Detail zákazky Z202031559

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2020 08:50

Základné údaje

Z202031559

OF-227757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5205662

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skriňa lieková

skriňa

  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa lieková
Funkcia
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "skriňa lieková"  v počte 5 ks, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skriňa lieková - počet kusov ks 5
šírka cm 80 90
hĺbka cm 40 45
výška cm 175 185
police ks 4 6
kľúče ks 2
kolieska ks 4
dvere ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skriňa s presklenenými dverami v hornej časti s oddelením v spodnej časti
sklo kalené
police prestaviteľné sklenené
skriňa zabezpečená dvojbodovým zámkom s rukoväťou
povrchová úprava skríň prášková farba s vysokou chemickou odolnosťou
farba biela
skriňa na kolieskach
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Ak predkladaný "ekvivalent" nebude spĺňať minimálne podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant.
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade:
ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar.Vrátane dopravy na miesto plnenia
Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, objednávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru.
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli,že pohľadávku,ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods.2.zákona č.40/1964 Zb.Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje,že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku,najmä nie však výlučne pohľadávku
nezaloží ako majetok neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi
Dodávku tovaru realizovať v termíne odo dňa podpisu tejto zmluvy.Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci,nasledujúceho po dni dodania tovaru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.12.2020 09:24 — 15.01.2021 09:27

5,00 ks

1 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 09:43

03.12.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 10:37 - Vstupná ponuka 1 400,00 € Cena bez DPH
27.11.2020 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS