• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:20

Detail zákazky Z202031554

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:20

Základné údaje

Z202031554

OF-227796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191693

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35731486

Media Comp. s.r.o.

Rovinka 268, Rovinka, 90041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Defibrilátor s bifázickým výbojom a externou kardiostimuláciou

defibrilátor,

  • 33172200-8 - Prístroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Defibrilátor s bifázickým výbojom a externou kardiostimuláciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Defibrilačný bifázický výkon J 2 270
Počet volieb výkonu výstupného výboja počet 14
Farebná obrazovka so zobrazením kriviek s veľkosťou uhlopriečky palec 6,5
Počet zobrazených kriviek na obrazovke defibrilátora ks 4
Počet výbojov pri prevádzke z interného akumulátora s energiou minimálne 270 J počet 100
Výdrž interného akumulátora s monitorovaním vitálnych funkcií pacienta – EKG minúta 180
Čas na obnovenie EKG krivky po stimulácii sek 3
Čas nabitia defibrilátora na max. výboj sek 5
Integrovaný zapisovač-tlačiareň s tlačou EKG kriviek počet kriviek 2
Prenosný prístroj s hmotnosťou vrátane pádiel a príslušenstva kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasne zobrazené krivky, min. 2x EKG áno
Monitorovanie 3 a 6 zvodového EKG áno
Integrovaný 2 kanálový zapisovač EKG, def. report, trend report áno
Integrovaný akumulátor áno
Priamy zápis dát na pamäťové médium a ich vyhodnotenie na PC (Softvér) áno
Defibrilátor schopný bezdrôtovaného alebo drôtového pripojenia do monitorovacej siete áno
Externá kardiostimulácia s bifázickým výbojom áno
Možnosť doplnenia o modul na meranie NIBP a SpO2 s príslušenstvom.
Alarmy : optické aj zvukové áno
Vo vybavení prístroja je monitorovanie základných vitálnych funkcií ( EKG) áno
Vybavenie : defibrilátor s externou kardiostimuláciou, integrované funkcie AED a kardioverzia, integrovaná tlačiareň, EKG káble 3 zvodové, kábel pre externú kardiostimuláciu, opakovane použiteľné pádla áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie v mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list.
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru a súvisiacich služieb v slovenskom alebo českom jazyku, prospekt ponúkaného tovaru, platný ŠUKL kód na ponúkaný prístroj, autorizácia výrobcu o oprávnení dodávať, predávať, inštalovať a servisovať ponúkaný tovar .
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 3 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky.
Dodávateľ v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska.
Ak zo strany dodávateľa nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji najneskôr do 72 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,00 EUR za každý aj začatý deň omeškania, a to až do odstránenia poruchy. Povinnosť objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty nevzniká, pokiaľ dodávateľ bezplatne zapožičia objednávateľovi porovnateľný prístroj na nevyhnutný čas trvania opravy (odstraňovanie poruchy).
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi (na jeho výzvu) zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % denne z kúpnej ceny s DPH za každý aj začatý kalendárny deň omeškania.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie (zmluvné pokuty), aj nárok na náhradu skutočne vzniknutej škody súvisiacej s omeškaním dodávateľa, a to v plnej výške.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

21.12.2020 14:00

2,00 ks

13 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 09:19

02.12.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.11.2020 12:43 - Vstupná ponuka 13 700,00 € Cena bez DPH
27.11.2020 17:41 - Najvýhodnejšia ponuka 13 698,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS