36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
obálky, bločky, zošívačky, korektory, etikety, perá, fólie, stojany, spony, karisbloky, popisovače
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych pracovných činností. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Lepiaca páska, priesvitná, 24 mm x 30 m | ks | 300 | ||
2. Etikety samolepiace záložky 20x50 mm neon, 4 farby | ks | 200 | ||
3. Obálka samolepiaca C6 | ks | 6000 | ||
4. Obálka samolepiaca C5 | ks | 5000 | ||
5. Pero gélové, modré, 0,5 mm | ks | 500 | ||
6. Klikacie guľôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom. Hrot 0,7 mm | ks | 800 | ||
7. Batéria AA 1,5V | ks | 100 | ||
8. Popisovač na biele tabule 2,5mm mix 4 farieb + hubka | bal | 50 | ||
9. Obálka C4 s doručenkou "Do vlastných rúk s opakovaný doručením" Doposielať, rozmery: 229 x 324 mm; vyrobené z bieleho bezdrevného papiera 100 g; s odtrhávacou páskou | ks | 100 | ||
10. Fólia A4 do laminátora 125 mic. (1 bal = 100 ks) | bal | 60 | ||
11. Zakladač pákový, celoplastový, žltý, 5 cm | ks | 240 | ||
12. Zakladač pákový, celoplastový, žltý, 8 cm | ks | 240 | ||
13. Stojan na písacie potreby, čierny | ks | 20 | ||
14. Rozraďovač A4 abecedný A-Z plastový farebný | ks | 50 | ||
15. Zvlhčovač prstov | ks | 10 | ||
16. Jednostranne poťahované dosky so šnúrkami zo strojnej lepenky s mramorovým designom, A4 | ks | 3000 | ||
17. Odkladacia mapa modrá s 3 chlopňami, prešpán | ks | 1000 | ||
18. Drôtený kôš 19l čierny | ks | 20 | ||
19. Zošit linajkový, tvrdé dosky A4, minimálne 40 listov | ks | 100 | ||
20. Zošit linajkový, tvrdé dosky A5, minimálne 40 listov | ks | 100 | ||
21. Blok poznámkový A4 50 listov linajkový horná špirála | ks | 200 | ||
22. Spinky do malej zošívačky 26/6 (1 krabička = 1000 ks) | krabičiek | 150 | ||
23. Roller korekčný 4,2mmx10m, jednorazový (Korektor myš) | ks | 100 | ||
24. Plastelína farebná 100g (bal=5ks) | bal | 10 | ||
25. Čistiaci roztok na biele tabule 250 ml s rozprašovačom | ks | 50 | ||
26. Fólia A5 do laminátora 125 mic (1bal = 100ks) | bal | 10 | ||
27. Pravítko, transparentné 30 cm | ks | 10 | ||
28. Sekundové lepidlo, univerzálne, 2g | ks | 20 | ||
29. Stretch fólia 19µm 500mm 300m priehľadná | rol | 5 | ||
30. Gumičky veľké 60mm (1 bal = 100 ks) | bal | 20 | ||
31. Papierový flipchartový blok, 20 listov, čistý | ks | 10 | ||
32. Popisovač 2,5 mm okrúhly hrot čierny (Centropen) | ks | 50 |
Názov |
1. Objednávateľ akceptuje ekologicky výhodné (environmentálne spoľahlivé) ekvivalenty požadovaných kancelárskych potrieb (napr. výrobky vyrobené zo 100% obnoviteľných zdrojov) v prípade ak spĺňajú požadovanú funkciu a vlastnosti stanovené objednávateľom v opisnom formulári. |
2. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ doručí všetky údaje (Meno a priezvisko, e-mail, tel. č. a pod.) do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy o svojej kontaktnej osobe poverenej na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
3. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy podrobný rozpis cien predmetu zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - matematické zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
7. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
8. Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase od 08:00 hod do 14:00 hod, mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácií uvedenej v zmluve, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru minimálne 24 hodín vopred. Tovar je možné dodávať aj čiastkovo, kde pri každej časti musí byť vyhotovený samostatný dodací list na reálne dodaný tovar. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
10. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
11. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencií alebo jeho úradne overenú kópiu. |
12. Tovar musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
14. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
15. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
16. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
10.12.2020 08:00 — 23.12.2020 10:00
1,00 celá zákazka
10 833,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2020 08:46
02.12.2020 09:00
02.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2020 09:18 - Vstupná ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2020 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: