36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Aktualizačný poplatok za softvérové licencie Fabasoft eGov-Suite
licencia, registratúra, aktualizácia
Služba
1. Ročný aktualizačný poplatok za softvérové licencie Fabasoft eGov-Suite pre 241 ks licencií.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je možnosť získať nárok na najnovšiu verziu programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu zakúpených 241 ks licencií a zároveň musí byť zabezpečená podpora softvérových produktov tretích strán (operačné systémy, databázy, internetové prehliadače, kancelárske balíky) s aktuálnymi technológiami a platformami a optimalizuje využitie zdrojov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aktualizačný poplatok na obdobie od 01.01.2021 - 31.12.2021 pre 241 ks licencií | ks | 1 |
Názov |
ÚVODNÉ USTANOVENIA: |
Zmluva o poskytnutí služby (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od dátumu nadobudnutia účinnosti zmluvy dňa 01.01.2021. |
........................................................................................................................................................................................................ |
PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať službu na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť vyhlásenie, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený zrealizovať predmet zmluvy v súlade s platnými právnymi predpismi a zároveň vyhlasuje, že jeho zrealizovaním nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb. |
Vysporiadanie všetkých licenčných práv zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať všetky autorské práva s autormi na základe podpísaných zmlúv o vytvorení, použití a šírení softwaru na svoje náklady. Všetky autorské odmeny sú zahrnuté v cene za predmet zmluvy, sú dohodnuté ako jednorázové paušálne odmeny a zahŕňajú odmenu za akékoľvek šírenie zhotoveného diela dodávateľom. |
Práva sa udeľujú osobitne objednávateľovi a nesmú sa preniesť na tretiu stranu bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavrenia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom (ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa"). Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie podmienok zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
........................................................................................................................................................................................................ |
CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (strata času na ceste a pod.) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. |
........................................................................................................................................................................................................ |
FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť a bezodkladne doručiť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia protokolu. |
........................................................................................................................................................................................................ |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
........................................................................................................................................................................................................ |
OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
........................................................................................................................................................................................................ |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59
1,00 celá zákazka
10 122,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2020 08:43
02.12.2020 10:00
02.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2020 08:15 - Vstupná ponuka | 10 122,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2020 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 122,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: