• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 09:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:05

Detail zákazky Z202031542

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 09:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:05

Základné údaje

Z202031542

OF-223999

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191678

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - Tampón odberový

odberové tampóny transportné, odberové tampóny suché

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tampón v skúmavke ,plastová tyčinka, medium Amies s aktívnym uhlím
Funkcia
Použitie: všetky typy odberov, vrátane náročných mikroorganizmov, výtery z krku, ucha, nosa, konečníka , na anaeróbnu kultiváciu. Odoslanie odberu do laboratoria do 48hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 11800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- individuálne balený v sterilnej skúmavke požaduje sa
- plastová tyčinka požaduje sa
- plastová skúmavka požaduje sa
- materiál tampónu bavlna
- transportná pôda Amies s aktívnym uhlím požaduje sa
- sterilný požaduje sa
- nalepovacia papierová plocha na popis požaduje sa
 2. Tampón Amiesovo médium, plastová tyčinka
Funkcia
Použitie: všetky typy odberov, vrátane náročných mikroorganizmov, výtery z krku, ucha, nosa, konečníka , na anaeróbnu kultiváciu. Odoslanie odberu do laboratoria do 48hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 16600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- individuálne balený v sterilnej skúmavke požaduje sa
- plastová tyčinka požaduje sa
- plastová skúmavka požaduje sa
- materiál tampónu bavlna
- transportná pôda Amies bez aktívneho uhlia požaduje sa
- sterilný požaduje sa
- nalepovacia papierová plocha na popis požaduje sa
 3. Tampón Amiesovo medium ,hliníková tyčinka
Funkcia
Použitie: všetky typy odberov, vrátane náročných mikroorganizmov, výtery z krku, ucha, nosa, konečníka , na anaeróbnu kultiváciu. Odoslanie odberu do laboratoria do 48hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-individuálne balené v sterilnej skúmavke požaduje sa
-hliníková tyčinka požaduje sa
-plastová skúmavka požaduje sa
-materiál tampónu bavlna
-transportná pôda Amies bez aktívneho uhlia požaduje sa
-sterilný požaduje sa
-nalepovacia papierová plocha na popis požaduje sa
 4. Tampón bavlnený sterilný, drevená tyčinka.
Funkcia
Použitie: odbery nenáročných baktérií, výtery z krku , nosa, ucha. Odoslanie odberu do laboratória do 1hodiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- tampón neobsahuje transportnú živnú pôdu požaduje sa
- individuálne balený v plastovom sáčku požaduje sa
- tyčinka drevená požaduje sa
- materiál tampónu bavlna
- sterilný požaduje sa
 5. Tampón bavlnený syntetický , plastová tyčinka v skúmavke.
Funkcia
Použitie: odbery nenáročných baktérií, výtery z krku , nosa, ucha. Odoslanie odberu do laboratória do 1hodiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 9800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- tampón neobsahuje transportnú živnú pôdu požaduje sa
- tyčinka plastová požaduje sa
- skúmavka plastová požaduje sa
- materiál tampónu syntetická bavlna
- sterilný požaduje sa
-nalepovacia papierová plocha na popis požaduje sa
 6. Tampón v skúmavke ,drevená tyčinka detox. aktívnym uhlím
Funkcia
Použitie: odbery nenáročných baktérií, výtery z krku , nosa, ucha. Odoslanie odberu do laboratória do 1hodiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladané množstvo ks 17800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- tampón neobsahuje transportnú živnú pôdu požaduje sa
- tampón detoxikovaný aktívnym uhlím požaduje sa
- tyčinka drevená požaduje sa
- skúmavka plastová požaduje sa
- sterilný požaduje sa
- nalepovacia papierová plocha na popis požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku k zmluve.
Uvedené predpokladané množstvá sú orientačné, objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Dodanie tovaru zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky objednávateľom. Termín plnenia dodávok tovaru na základe objednávok môže byť zmenený len dohodou zmluvných strán.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu zmluvy, v ktorom uvedie obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠUKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný na základe vyžiadania doručiť všetkým trom zdravotníckym zariadeniam na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky v počte 1ks z každého druhu za účelom jeho testovania, a to do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania. V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET čl. XVIII, bod 18.2, písm.t).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ deklaruje, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil.
Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. Dodávateľ preberá záruku za akosť tovaru v rozsahu, že dodaný tovar bude počas záručnej doby spôsobilý k účelu jeho použitia a že po túto dobu si zachová požadované vlastnosti. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo nevhodným skladovaním tovaru. Podmienky skladovania a doba použiteľnosti sú uvedené na obale.
Reklamácie množstva a obalu tovaru, resp. iné zistené zjavné vady dodaného tovaru budú objednávateľom uplatnené pri preberaní tovaru uvedením do dodacieho listu. Vady akosti a vady, ktoré nie sú zjavné, reklamuje objednávateľ v lehote do 14 dní odo dňa ich zistenia.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Ak dodávateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto zmluvy riadne a včas, je povinný oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi najneskôr 10 pracovných dní pre predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy. V prípade nesplnenia si tejto oznamovacej povinnosti sa dodávateľ zaväzuje, objednávateľovi zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej maximálnej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody, a to na základe písomnej výzvy objednávateľa a v lehote 3 pracovných dní od doručenia tejto výzvy.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu prípadnej vzniknutej škody v plnej výške.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo vzorky, nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže:
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom (zo strany ÚVO môže byť dodávateľovi uložený zákaz účasti vo VO, resp. uložená pokuta.
Zmluvný vzťah môže byť skončený písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán i bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

81 400,00 ks

11 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.11.2020 08:43

02.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 43
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 10:12 - Vstupná ponuka 11 300,00 € Cena bez DPH
02.12.2020 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 11 299,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS