30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
06680429
SPORTBART, s.r.o.
Barcalova 142, Ústí nad Orlicí, 56201, CZE
Riad jedací nerezový
Riad jedací nerezový
Tovar, Služba
1. Riad jedací nerezový
|
|
---|---|
Funkcia |
Je určený na krátkodobý prenos stravy a konzumáciu stravy. Núdzovo môže byť použitý i na krátkodobý ohrev stravy, prípadne na prípravu jednoduchej stravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Priemer - veľká (vonkajšia) nádoba | mm | 150 | 160 | |
Objem - veľká (vonkajšia) nádoba | l | 1,2 | 1,4 | |
Priemer - malá (vnútorná) nádoba | mm | 130 | 140 | |
Objem - malá (vnútorná) nádoba | l | 0,8 | 1,0 | |
Objem - viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu | l | 0,3 | 0,5 | |
Celková hmotnosť | g | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie | Skladá sa z 3 častí. Vnútorná nádoba je zasúvateľná do vonkajšej, viečko tvorí diel prekrývajúce vonkajšiu väčšiu nádobu. Vnútorná a vonkajšia nádoba majú zaklápacie držiaky. |
Materiál riadu | Riad je vyrobený z kvalitnej nehrdzavejúcej vysokoleštenej ocele CrNi 18/10 (1.4304) s hrúbkou materiálu min. 0,8 mm, ktorá na vzduchu neoxiduje a nemení pôvodnú lesklú farbu. |
Vyhotovenie | Všetky hrany sú zaoblené a pripevnenie držiakov je riešené tak, aby nedošlo k poraneniu stravníka. |
Vyhotovenie | Bodové zvary sú maximálne pevné tak, aby nedošlo pri naplnení nádoby stravou k odpadnutiu držiakov od nádoby. Stopy po zváraní neprekážajú ľahkej čistiteľnosti. |
Vyhotovenie | Držiaky zabezpečujú bezpečnú ručnú manipuláciu s výrobkom. Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu musí byť uspôsobené tak, aby dosadlo na veľkú (vonkajšiu) nádobu a tým plnilo funkciu vrchnáka. |
Vyhotovenie | Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu plní funkciu nádoby na prílohy s možnosťou umiestnenia na držiaku vonkajšej nádoby. |
Vyhotovenie | Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu musí byť uspôsobené tak, aby dosadlo na veľkú (vonkajšiu) nádobu a tým plnilo funkciu vrchnáka |
Názov |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy |
Platba faktúrovou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov, fotografie a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ požaduje pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorku tovaru na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov. Až po odsúhlasení objednávateľom , je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním. |
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol objednávateľovi dodaný / dodávaný v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 13,00 hod. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH a cena s DPH |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla, ale na miesto plnenia zmluvy |
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list |
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve (Opisnom formulári), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je / bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa Zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez akýchkoľvek vád. prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady. |
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa |
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň |
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.12.2020 07:00 — 16.12.2020 13:00
1 461,00 ks
29 994,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2020 08:31
01.12.2020 09:00
02.12.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2020 14:59 - Vstupná ponuka | 29 994,33 | € | Cena s DPH |
01.12.2020 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: