• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202031535

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202031535

OF-227145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191663

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

43798608

nanoTECH s.r.o.

Zemplínska 15, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inštalačný a pomocný IKT materiál

inštalačný materiál, pomocný materiál, IKT, Káble, svietitka

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 44321000-6 - Káble
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inštalačný a pomocný materiál IKT
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kábel 12 Fibres Female to Female OM4 (OM3) 50/125 Multimode MTP® Trunk Cable, Type B, Elite, Plenum (OFNP), Magenta- 3 m alebo ekvivalent ks 10
2. Kábel 12 Fibres Female to Female OM4 (OM3) 50/125 Multimode MTP® Trunk Cable, Type B, Elite, Plenum (OFNP), Magenta- 5 m alebo ekvivalent ks 14
3. Kábel OM4 0.5m LC-LC patch cord alebo ekvivalent ks 60
4. Kábel OM4 1m LC-LC patch cord alebo ekvivalent ks 80
5. Kábel OM4 1.5m LC-LC patch cord alebo ekvivalent ks 100
6. Kábel OM4 2m LC-LC patch cord alebo ekvivalent ks 100
7. Kábel OM4 3m LC-LC patch cord alebo ekvivalent ks 80
8. Kábel CAT5e  20 - 30 cm (20x červený / 20x sivý/20x žltý) ks 60
9. Kábel CAT5e 40 - 55 cm (30x sivý/20x žltý) ks 50
10. Kábel CAT5e 1 m (30x sivý / 20x žltý) ks 50
11. Kábel CAT5e 1,5 m (30x sivý / 20x žltý) ks 50
12. Čistič NEOCLEAN-M MTP/MPO-8/12/24 One-Push Cleaner alebo ekvivalent ks 4
13. Čistič NEOCLEAN-E LC 1.25mm Pen One-Push Cleaner (750+ Times) alebo ekvivalent ks 10
14. Vizuálny vyhľadávač chýb optických káblov 2.5mm to 1.25mm Fibre Optical Adapter for Visual Fault Locator alebo ekvivalent ks 20
15. Vizuálny vyhľadávač chýb optických káblov 10mW (8-10km) FVFL-205 Pen Shape Visual Fault Locator with 2.5mm Universal Adapter alebo ekvivalent ks 4
16. Media konvertor 10/100/1000GbE RJ45 to SFP convertor ks 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 1 a č. 2
a) typ konektoru Female + Female
b) režim vlákien OM4 50/125μm
c) typ UPC to UPC
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 3 až č. 7
a) typ konektoru LC to LC
b) režim vlákien OM4 50/125μm
c) typ UPC to UPC
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 8 až č. 11
a) popis Sieťový kábel prepájací, male konektory: 2× RJ-45 (CAT5E),
b) typ UTP
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 12 až č. 13
a) dynamická vzdialenosť 8-10 km
b) vlnová dĺžka 650nm ± 20nm
c) výstupový výkon 10mW
d) prevádzkový režim Pulsed (2Hz) and CW
e) konektor 2.5mm univerzálny
f) batérie Áno, 2 x AA
g) životnosť batérií minimálne 8 hodín
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 14 až č. 15
a) popis určený na jednoduchú diagnostiku a riešenie jednoduchých problémov s optickými linkami (vláknami)
** **
Všeobecné technické vlastnosti položky č. 16
a) typ portov 1x RJ45 to 1x SFP
b) RJ45 Rate 10/100/1000Base-T
c) SFP Rate 1000Base-X
d) riadenie Back pressure for half duplex IEEE 802.3x pause frame for full duplex
e) napájanie AC 100V~240V
f) Jumbo Frame 9K
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA:
Za ekvivalent sa považuje taký predmet zmluvy, ktorý spĺňa všetky požadované parametre a požiadavky bez výnimky, alebo disponuje lepšími parametrami, ako je požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
.
2. PODMIENKY ÚČASTI/POVINNOSTI DODÁVATEĽA:
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených matematicky na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa).
.
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
.
3. CENA:
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Celková cena predmetu zmluvy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, likvidácia odpadu,..), všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
.
4. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a  potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na opravenie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Opravenú faktúru bezodkladne doručí objednávateľovi
.
5. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY:
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
.
6. UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, neprevziať ponúkaný ekvivalent v prípade, ak dodaný ekvivalent nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
.
7. OSTATNÉ USTANOVENIA:
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2020 08:00 — 23.12.2020 14:00

1,00 celá zákazka

6 445,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2020 08:18

02.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 615
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 11:48 - Vstupná ponuka 6 445,20 € Cena s DPH
01.12.2020 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka 6 440,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS