• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 10:45

Detail zákazky Z202031529

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2020 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 10:45

Základné údaje

Z202031529

OF-227210

zazmluvnená

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

prenosné počítače, notebooky

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook / Prenosný počítač
Funkcia
na dištančné vzdelávanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook / Prenosný počítač ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor model: AMD Ryzen 3 4300 U al. ekvivalent,  frekvencia: 2,70 - 3,70 GHz,  BNCH: 8364 bodov,  počet jadier: 4,  pamäť cache: 4 MB
Operačná pamäť veľkosť: 8 GB RAM,  rozlíšenie: 16 GB,  typ: DDR4 - 3200 MHz,  pamäťové sloty: 2,  voľné pamäťové sloty: 1
Disk typ: M.2 PCIe SSD al. ekvivalent,  kapacita: 512 GB,  voľná 2,5 "pozícia na SATA disk: 1 (súčasť balenia kábel SATA)
Display veľkosť: 15,6",  rozlíšenie FHD 1920 x 1080 px,  pomer strán: 16:9,  povrch: matný,  technológia: IPS,  typ: LCD,  svietivosť: 250 nits,  podsvietenie: WLED,  dotykový: nie
Grafická karta model: AMD Radeon Graphics al. ekvivalent,  zdieľaná pamäť
Porty/sloty USB 2.0,  USB 3.1 Typ-C,  HDMI,  LAN (RJ45),  analógový audio
Bezdrôtové pripojenie WIFI,  podpora siete 802,11 ax,  výrobca Intel al. ekvivalentný,  bluetooth
Klávesnica SK,  numerická klávesnica,  TouchPad
Operačný systém (OS) Windows 10 HOME 64 - bit (SK)
Kancelársky balík MS Office 2019
Čítačka pamäťových kariet
Webová kamera HD
Bezpečnostný zámok
Záruka 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie Zmluvy.
Dodávateľ do ceny predmetu Zmluvy zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu Zmluvy vrátane všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu Zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dopravu predmetu Zmluvy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet spolu so špecifikáciou - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy, na základe ktorého preukazuje splnenie požadovaných technických parametrov a iných požiadaviek Objednávateľa na predmet Zmluvy, a to do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Preukazované technické parametre a iné požiadavky Obstarávateľom musia byť v dokumentoch vyznačené.
Objednávateľ na základe predložených dokumentov posúdi či vysúťažený predmet Zmluvy spĺňa požadované technické parametre a iné požiadavky Objednávateľa. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť predložené dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy.
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
V rámci dodávky predmetu Zmluvy, pred jeho prevzatím Objednávateľom, je Dodávateľ povinný umožniť Objednávateľovi vykonať obhliadku predmetu Zmluvy v mieste plnenia.
V prípade, ak Dodávateľ neumožní Objednávateľovi vykonať obhliadku v zmysle predchádzajúceho bodu týchto osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak bude plniť predmet zákazky spôsobom neumožňujúcim vykonanie takejto obhliadky, je Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevziať takýto tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa na predmet Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet Zmluvy musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný a zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania v opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo tovar neprevziať.
Dodávateľ dodá predmet Zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU, ma príslušné atesty a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a príslušným všeobecne záväzným predpisom.
Objednávateľ požaduje dodanie notebookov v zloženom stave a s predinštalovaným OS.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dna prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou podrobného položkovitého rozpočtu, faktúry a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovene náležitosti alebo nebude vyhotovená v súlade so zmluvou, ma Objednávateľ pravo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nova lehota začína plynúť odo dna doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

07.12.2020 08:00 — 31.12.2020 12:00

1,00 zákazka

34 020,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2020 08:06

03.12.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 244
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 16:33 - Vstupná ponuka 34 019,99 € Cena s DPH
02.12.2020 18:49 - Najvýhodnejšia ponuka 34 010,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS