• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202031524

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.11.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202031524

OF-227698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191672

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31412408

Topoľčianske pekárne a cukrárne, a.s.

Krušovská 1994, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pekárenské výrobky, zákusky

chlieb, rožky, vianočka, závin, bageta, zákusky

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15811300-9 - Croissanty
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 15812200-5 - Torty/zákusky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb, pekárenské výrobky, zákusky
Funkcia
Dodávka pekárenských výrobkov a zákuskov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb tmavý 1000g (rôzne druhy) ks 1000
Chlieb svetlý 1000g (rôzne druhy) ks 1000
Chlieb krájaný balený 250g-300g (rôzne druhy) ks 5000
Rožok 50g ks 2000
Rožok grahamový 50g ks 2000
Veka krájaná balená 300g - 400g ks 500
Bageta 150g ks 500
Kaiserka 50g ks 1000
Uzol cesnakový 70g ks 1000
Pagáč oškvarkový 50g ks 2000
Makovka 60g - 70g ks 1000
Bábovka balená 300g - 400g ks 500
Rožok cereálny 70g ks 1000
Rožok so slaninou 60g ks 1000
Taštička 70g - 80g (tvarohová, jablková a pod.) ks 1000
Moravský koláč 80g ks 1000
Vianočka s hrozienkami balená 350g ks 500
Závin 400g (orechový, makový, kakaový a pod.) ks 1000
Večka 70g (tvarohová, orechová a pod.) ks 1000
Croissant s náplňou 60 - 70g ks 1000
Osúch (slanina, soľ, cesnak, rasca) 250g ks 500
Šiška s náplňou 60g - 70g ks 1000
Osie hniezdo 80g - 90g ks 1000
Strúhanka 400g - 500g ks 500
Knedľa parená 500g - 600g ks 500
Parené buchty 300g - 400g ks 500
Perník s náplňou 60g ks 1000
Droždie pekárenské čerstvé 1000g ks 50
Medový rez 35g - 40g ks 500
Ananásový rez 80g - 85g ks 500
Dobošový rez 40g - 45g ks 500
Krémeš listový 85g - 90g ks 500
Rožok jadrový 30g - 35g ks 500
Punčový rez 55g - 60g ks 500
Punčová hrudka 55g - 60g ks 500
Tvarohový rez 70g - 75g ks 500
Karamelový veterník 80g - 85g ks 500
Kokosová roláda 40g - 45g ks 500
Orechová roláda 45g - 50g ks 500
Špic s tekutým nálevom 40g - 45g ks 500
Plnená kokoska 55g - 60g ks 500
Kokosová lahôdka 45g - 50g ks 500
Čokoládová roláda 45g - 50g ks 500
Kávové zrno 40g - 45g ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávky na daný deň, realizovať deň vopred do 13:30 hod.
Predávajúci vystaví faktúru za dodaný tovar 1-krát za kalendárny mesiac a to k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, VÚ 1046, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59

1,00 opisný formulár predmetu zákazky

18 778,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.11.2020 08:37

02.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 13:24 - Vstupná ponuka 18 658,00 € Cena s DPH
30.11.2020 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 18 658,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS