• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 16:45

Detail zákazky Z202031488

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 16:45

Základné údaje

Z202031488

OF-227727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176255

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT zariadenia

GPS, navigátor, herný PC, monitor, tlačiareň, skener, statív

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 38520000-6 - Skenery
  • 38651600-9 - Digitálne fotoaparáty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. GPS navigátor
Funkcia
Ručný GPS navigátor s podporou voliteľných máp z edícií Topo, CityNavigator, Bluechart g2 a BirdsEye, s výbavou pre označovanie bodov v teréne, výpočet obsahu výmery, určenie času západu a východu slnka, montáž do vozidiel alebo priamo na riadidlá (moto/ATV), vybavenie barometrickým výškomerom a 3D kompasom s podporou ANT+ bezdrôtového rozhrania pre pripojenie voliteľných snímačov, kompas (GPS), barometrický výškomer, býpočet plochy, kompatibilita s ext. zariadeniami (ANT).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
GPSmap 64sx + SK TOPO ks. 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery zariadenia, ŠxVxH 6,1 x 16 x 3,6 cm
Displej - veľkosť, ŠxV 3.6 x 5.5 cm
Displej rozlíšenie, ŠxV 160 x 240 bodov
Displej uhlopriečka, "; cm: 2.6" / 6,6 cm
Displej - typ TFT (farebný 64K) - transflective color
Vstavaná pamäť 8 GB
Používanie pam. kariet: microSD / podpora SDHC max. 32GB
Waypointy/obľúbené/pozície 5000
Track log / záznam a správa trás 10.000 bodov/200 trás
 2. Počítač
Funkcia
Slúži na spracovanie a ukladanie dát a na účely výučby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alza TopOffice i7 SSD - Počítač Intel Core i7 8700 Coffee Lake 4.6 GHz, Intel UHD Graphics 630, RAM 16GB DDR4, SSD 1000GB, DVD, WiFi, VGA D-SUB a DVI, 2×USB 3.2, 2×USB 2.0, typ skrine: Mini Tower, Windows 10 Pro ks. 2
 3. LCD monitor
Funkcia
Príslušenstvo počítača.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
24" Samsung S24D330HSX - LCD monitor Full HD 1920×1080, displej TN, 16:9, odozva 1ms, farebná hĺbka 8bit, jas 250cd/m2, kontrast 1000:1, HDMI 1.4, VGA ks. 2
 4. Laserová tlačiareň
Funkcia
Kopírovanie, skenovanie, tlač.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP LaserJet Pro M227sdn - Laserová tlačiareň multifunkčná, čiernobiela, A4, kopírovanie a skenovanie, rýchlosť čiernobielej tlače 28 str./min., rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI, duplex, ADF skener, displej, LAN a USB ks. 2
 5. Stolový skener
Funkcia
Bezkontaktný stolový skener a kamera v jednom.
Skenuje alebo natáča, bez toho aby sa dokumentu dotkol. Pracuje maximálne s formátom A3 (dvojstrana A4), a to v kvalite 300 DPI a rýchlosťou 30 strán za minútu.
Obraz opraví, narovná stránky a oreže veľké okraje, rozpoznáva znaky a vytvára tak editovateľné formáty, e-knihy alebo audia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový skener ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Optické rozlíšenie 300 DPI
Maximálny formát A3 alebo Dvojstrana A4
Typ skenera Stolný
Rýchlosť skenovania 30 strán za minútu
Operačný systém Windows, Mac
Pripojenie – USB:
Napájanie z USB
Rozmery 375 × 85 × 270 mm
Hmotnosť 800 g
 6. Statív
Funkcia
Statív na digitálny fotoaparát.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Statív Velbon VideoMate 538 - dvojcestná (2D/videohlava) hlava, transportná výška 57 cm, max. výška 161 cm, zaťaženie až 3 kg, hmotnosť 1.7 kg, vodováha, stupnica pre panoramatické fotografie, ovládacia páka (pre video), rýchloupínacia doštička a puzdro. ks. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Na faktúru žiadame uviesť sériové číslo produktu.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými, resp. lepšími parametrami a funkciami.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa.
Objednávateľ uvedenou požiadavkou požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný systém zabezpečovania environmentálneho manažérstva a už takúto prax majú a bude u nich predpoklad úspešnej realizácie predmetu zákazky, nakoľko povaha predmetu zákazky a jej miesto realizácie si to vyžaduje. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecifické bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.12.2020 08:30 — 23.12.2020 14:30

10,00 ks.

3 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2020 15:49

01.12.2020 15:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 16:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 623
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 16:30 - Vstupná ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH
26.11.2020 16:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS