00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Nákup tlačiarne
tlačiareň
Tovar, Služba
1. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ | Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň |
Technológia tlače | Termálna atramentová tlač |
Kvalita farebného výtlačku (najlepšia) | Optimalizované rozlíšenie až 2400 × 1200 dpi |
Formáty papiera | A0, A1, A2, A3, A4 |
Maximálna šírka média | min. 1118 mm (44") |
Vlastné veľkosti médií | 210 × 279 až 1 118 × 1 676 mm |
Podporované typy médií | Fotografický papier, médiá pre umeleckú tlač, samolepiace médiá, plagáty, kancelársky papier a s povrchovou úpravou, priehľadný papier |
Odporúčaná hmotnosť média | 80 až 500 g/m2 |
Pripojenie | Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Ethernet (802.3, 802.3u, 802.3ab) |
Možnosť tlače | tlač z android zariadení, Apple AirPrint, tlač z USB Kľúča, tlač z e-mailu |
Štandardné jazyky tlačiarne | Adobe PostScript 3 alebo Adobe PDF 1.7, TIFF, JPEG, HP-GL/2, HP-RTL |
pamäť | 128 GB (virtuálne), 500 GB pevný disk s automatickým šifrovaním |
Spotreba energie | max. 110 W (aktívna tlač), max. 35 W (pohotovostný režim), max. 0,4 W (režim spánku), max. 0,12 W (manuálne vypnutie) |
Spĺňa normu ENERGY STAR® | áno |
výbava | automatická vodorovná rezačka |
obsah balenia | Tlačiareň, stojan tlačiarne, kôš na médiá, vreteno, úvodné atramentové kazety, tlačová hlava, dokumentácia, napájací kábel |
Názov |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „tovar“) do miesta sídla objednávateľa (ďalej len „miesto plnenia“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu. |
2. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene. |
3. Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar, originálny, ako aj zabalený v originálnom obale, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neopotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. |
4. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. |
5. Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať uvedenie presných názvov (obchodných značiek) ponúknutého tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne dostupnú funkčnú a technickú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia v Bratislave, najneskôr do 15 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
7. Celková cena predmetu zákazky a cena za jednotlivé položky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
8. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny o hodnotu DPH. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. V ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
11. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. V prípade, že tovar nebude bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, je objednávateľ oprávnený nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
12. Nepredloženie certifikátov a potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty. |
13. Záručná doba na tovar je minimálne 24 mesiacov. |
14. Vzniknuté vady je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby najneskôr do 30 kalendárnych dní od objednávateľovho nahlásenia. Dodávateľ je povinný doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto plnenia na vlastné náklady. |
15. Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu zákazky riadne a včas alebo ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú povinnosť, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty 500 eur za každé takéto porušenie zmluvy samostatne. |
16. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
17. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
18. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy, predovšetkým osobitných požiadaviek na plnenie bod 5 a 12. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
19. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté. |
20. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa podľa predchádzajúceho bodu, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa. |
22. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
23. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. a v súlade s OPET. |
24. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej priložená fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V takomto prípade začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
25. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
Stromová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.12.2020 08:00 — 18.12.2020 12:00
1,00 ks
3 101,00
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať uvedenie presných názvov (obchodných značiek) ponúknutého tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne dostupnú funkčnú a technickú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 14:35
01.12.2020 12:00
01.12.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2020 13:32 - Vstupná ponuka | 3 100,80 | € | Cena s DPH |
27.11.2020 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 100,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: