42119383
"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice
Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK
45952671
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mlieko trvanlivé 1,5 %, 1 l | l | 10247 | ||
Maslo 75 % hmoty, 250 g | ks | 200 | ||
Maslo 82 % hmoty, 16 % voda, 125 g | ks | 6886 | ||
Mini maslo, 20 g | ks | 7700 | ||
Mliečna smotana čerstvá, 12 % kyslá, 200 ml | ks | 460 | ||
Mliečna smotana trvanlivá, 30 %, 250 ml | ks | 30 | ||
Mliečna smotana sladká, 250 ml | ks | 293 | ||
Mliečna smotana čerstvá, 16 % kyslá, 250 ml | ks | 600 | ||
Jogurt biely, smotanový, 10 % tuku, 150 g | ks | 830 | ||
Jogurt ovocný, smotanový, 8,5 % tuku, 135 g | ks | 1000 | ||
Jogurt biely, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 2762 | ||
Jogurt ovocný, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 1792 | ||
Tavený syr 140/8 ks, 34 % tuk, 43 % sušina - Karička, Bambíno, Lunex, 140 g | ks | 1916 | ||
Tavený syr 150/3 ks, 150 g | ks | 260 | ||
Tavený syr vo vedierku, 1 kg | kg | 135 | ||
Tavený syr črievko, 40 % sušina, 51 % tuk - Karička, Bambíno, Lunex, 100 g | ks | 1620 | ||
Tvaroh ochutený, 250 g | ks | 0 | ||
Tvaroh klasický, jemný Rajo, hrudkovitý vo vaničke s obsahom tuku 2,5 % Rajo, 250 g | ks | 777 | ||
Tvaroh mäkký, hrudkový, top kvalita, sušina 23 %, vákuovo balený, 3 kg | ks | 240 | ||
Syr plátkový, toastový 100/5 ks, 100 g | ks | 190 | ||
Syr Eidam údený, 45 %, sušina najmenej 57 % | kg | 385 | ||
Syr Eidam neúdený 45 %, sušina najmenej 57 % | kg | 400 | ||
Mana nátierka, ochutená, 200 g | ks | 500 | ||
Mana nátierka, neochutená, 200 g | ks | 1115 | ||
Termix, 90 g | ks | 400 | ||
Pribináčik, 80 g | ks | 570 | ||
Miláčik, 80 g | ks | 580 | ||
Actimel, 100 g | ks | 548 | ||
Tvaroháčik, 80 g | ks | 390 | ||
Puding, 200 ml | ks | 841 | ||
Tatárska omáčka, 225 g | ks | 256 | ||
Tatárska omáčka vedierko, 5 kg | ks | 9 | ||
Kefír, 200 g | ks | 250 | ||
Acidofilné mlieko 3,6 %, 200 g | ks | 279 | ||
Monte, 150 g | ks | 100 | ||
Jogurt klasik- ovocný, 125 g | ks | 500 | ||
Acidko ochutené, 250 g | ks | 140 | ||
Jogurt klasik - biely, 125 g | ks | 200 | ||
Bryndza, 1 kg | kg | 131 | ||
Majolenka, 225 g | ks | 252 | ||
Majolenka, 5 kg | ks | 5 | ||
Termix do vrecka, 80 g | ks | 270 | ||
Paula, 100 g | ks | 370 | ||
Mlieko jogurtové, 200 ml | ks | 140 | ||
Mliečna ryža, 100 g | ks | 140 | ||
Mliečna krupica ochutená, 150 g | ks | 140 | ||
Mini maslo 82%, 10gr | ks | 560 |
Názov |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach Levice a Domadice. |
Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu mlieka a mliečnych výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita. |
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 1/3 záruky. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní. |
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok a streda v čase od 7,00 do 12,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné. |
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou - |
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2021 13:47 — 31.12.2021 13:47
47 409,00 kg
35 112,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 13:51
09.12.2020 13:48
09.12.2020 14:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2020 14:58 - Vstupná ponuka | 35 112,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2020 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 899,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: