• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 13:48
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 15:15

Detail zákazky Z202031460

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2020 13:48
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2020 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2020 15:15

Základné údaje

Z202031460

OF-227014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5257166

Objednávateľ

42119383

"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice

Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK

Dodávateľ

45952671

METRO Cash & Carry SR s.r.o.

Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov

  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15545000-0 - Syrové nátierky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé 1,5 %, 1 l l 10247
Maslo 75 % hmoty, 250 g ks 200
Maslo 82 % hmoty, 16 % voda, 125 g ks 6886
Mini maslo, 20 g ks 7700
Mliečna smotana čerstvá, 12 % kyslá, 200 ml ks 460
Mliečna smotana trvanlivá, 30 %, 250 ml ks 30
Mliečna smotana sladká, 250 ml ks 293
Mliečna smotana čerstvá, 16 % kyslá, 250 ml ks 600
Jogurt biely, smotanový, 10 % tuku, 150 g ks 830
Jogurt ovocný, smotanový, 8,5 % tuku, 135 g ks 1000
Jogurt biely, tuk najmenej 2,7 %, 125 g ks 2762
Jogurt ovocný, tuk najmenej 2,7 %, 125 g ks 1792
Tavený syr 140/8 ks, 34 % tuk, 43 % sušina - Karička, Bambíno, Lunex, 140 g ks 1916
Tavený syr 150/3 ks, 150 g ks 260
Tavený syr vo vedierku, 1 kg kg 135
Tavený syr črievko, 40 % sušina, 51 % tuk - Karička, Bambíno, Lunex, 100 g ks 1620
Tvaroh ochutený, 250 g ks 0
Tvaroh klasický, jemný Rajo, hrudkovitý vo vaničke s obsahom tuku 2,5 % Rajo, 250 g ks 777
Tvaroh mäkký, hrudkový, top kvalita, sušina 23 %, vákuovo balený, 3 kg ks 240
Syr plátkový, toastový 100/5 ks, 100 g ks 190
Syr Eidam údený, 45 %, sušina najmenej 57 % kg 385
Syr Eidam neúdený 45 %, sušina najmenej 57 % kg 400
Mana nátierka, ochutená, 200 g ks 500
Mana nátierka, neochutená, 200 g ks 1115
Termix, 90 g ks 400
Pribináčik, 80 g ks 570
Miláčik, 80 g ks 580
Actimel, 100 g ks 548
Tvaroháčik, 80 g ks 390
Puding, 200 ml ks 841
Tatárska omáčka, 225 g ks 256
Tatárska omáčka vedierko, 5 kg ks 9
Kefír, 200 g ks 250
Acidofilné mlieko 3,6 %, 200 g ks 279
Monte, 150 g ks 100
Jogurt klasik- ovocný, 125 g ks 500
Acidko ochutené, 250 g ks 140
Jogurt klasik - biely, 125 g ks 200
Bryndza, 1 kg kg 131
Majolenka, 225 g ks 252
Majolenka, 5 kg ks 5
Termix do vrecka, 80 g ks 270
Paula, 100 g ks 370
Mlieko jogurtové, 200 ml ks 140
Mliečna ryža, 100 g ks 140
Mliečna krupica ochutená, 150 g ks 140
Mini maslo 82%, 10gr ks 560
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach Levice a Domadice.
Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu mlieka a mliečnych výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita.
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 1/3 záruky.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok a streda v čase od 7,00 do 12,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou -
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 13:47 — 31.12.2021 13:47

47 409,00 kg

35 112,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 13:51

09.12.2020 13:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2020 14:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 133
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 14:58 - Vstupná ponuka 35 112,00 € Cena s DPH
09.12.2020 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka 34 899,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS