42119383
"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice
Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK
47559870
ZELEX, s.r.o.
Kuraľany 49, Kuraľany, 93564, SVK
Zelenina a ovocie
Zelenina a ovocie
Tovar, Služba
|
1. Zelenina a ovocie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie dodávky zeleniny a ovocia v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zemiaky - skoré (odber v tom istom týždni, keď sa začnú predávať v bežných potravin. reťazcoch) | kg | 7300 | ||
| Zemiaky - neskoré | kg | 9315 | ||
| Banány | kg | 4314 | ||
| Pomaranče | kg | 2602 | ||
| Kiwi | kg | 290 | ||
| Mandarinky | kg | 1258 | ||
| Grep | kg | 720 | ||
| Citróny | kg | 473 | ||
| Hurmikaki | kg | 20 | ||
| Nektarinky | kg | 300 | ||
| Broskyne | kg | 416 | ||
| Jablká | kg | 2919 | ||
| Melón - vodový | kg | 610 | ||
| Melón - žltý | kg | 58 | ||
| Marhule | kg | 20 | ||
| Hrozno | kg | 80 | ||
| Višne | kg | 20 | ||
| Čerešne | kg | 20 | ||
| Ringloty | kg | 20 | ||
| Slivky | kg | 65 | ||
| Hrušky | kg | 100 | ||
| Reďkovka - biela | kg | 81 | ||
| Reďkovka - červená 5 ks/zväzok | zväzok | 180 | ||
| Karfiol | kg | 100 | ||
| Zeler | kg | 525 | ||
| Zeler vňaťkový | kg | 130 | ||
| Kaleráb | kg | 585 | ||
| Mladý kalerábik | ks | 320 | ||
| Mrkva | kg | 1561 | ||
| Petržlen | kg | 314 | ||
| Petržlen s vňaťou | kg | 88 | ||
| Paštrnák | kg | 100 | ||
| Cibuľa | kg | 1553 | ||
| Cibuľka 5 ks/zväzok | zväzok | 269 | ||
| Šalát ľadový | ks | 360 | ||
| Šalát hlávkový | ks | 200 | ||
| Cesnak | kg | 95 | ||
| Kapusta čínska | kg | 330 | ||
| Kapusta hlávková - biela | kg | 1250 | ||
| Kapusta hlávková - červená | kg | 160 | ||
| Kapusta kvasená | kg | 590 | ||
| Kel | kg | 112 | ||
| Paradajky november - máj | kg | 610 | ||
| Paradajky jún - október | kg | 1093 | ||
| Paprika zelená - sladká PCR júl - november | kg | 500 | ||
| Paprika zelená - sladká PCR december - jún | kg | 230 | ||
| Paprika farebná - hrubostenná | kg | 120 | ||
| Uhorky šalátové | kg | 594 | ||
| Pór | kg | 245 | ||
| Tekvica na varenie | kg | 30 | ||
| Orechy - nelúpané | kg | 20 | ||
| Zázvor čerstvý | kg | 10 | ||
| Hokkaido tekvica | kg | 75 | ||
| Orechy - lúpané | kg | 26 | ||
| Cvikla čerstvá | kg | 10 | ||
| Brokolica - čerstvá | kg | 10 | ||
| Avokádo | ks | 10 | ||
| Lahôdková kukurica | ks | 300 |
| Názov |
| Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z.z. o cenách |
| Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach Levice a Domadice |
| Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu zeleniny a ovocia, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodávaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala je zdravotná nezávadnosť a kvalita. |
| Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dni. |
| Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/dátum spotreby. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy. |
| Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobratého tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní. |
| Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok-streda-piatok v čase od 7,00 do 12,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné. |
| V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
| Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne 2x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, so začiatkom od 1.1.2021 do 31.12.2021. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena/ďalej tiež, ako"nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou - |
| - podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2021 13:38 — 31.12.2021 13:38
43 706,00 kg
30 825,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 13:42
09.12.2020 13:39
09.12.2020 13:54
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.11.2020 12:36 - Vstupná ponuka | 30 800,00 | € | Cena s DPH |
| 27.11.2020 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: