• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 12:57
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202031445

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 12:57
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202031445

OF-227667

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176227

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36389561

WEGA LH, s.r.o

ul. SNP 750, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profylaktika (údržba) a aktualizácia dochádzkového, návštevného a stravovacieho systému Kredit

Profylaktika (údržba) a aktualizácia dochádzkového a stravovacieho systému Kredit

  • 50312300-8 - Údržba a opravy zariadení dátových sietí
  • 50312600-1 - Údržba a opravy zariadení informačných technológií
  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktika (údržba) a aktualizácia dochádzkového, návštevného a stravovacieho systému Kredit
Funkcia
- preverenie funkčnej spoľahlivosti a bezpečnosti dochádzkového systému,
-  preverenie funkčnej spoľahlivosti a bezpečnosti stravovacieho systému,
- preverenie funkčnej spoľahlivosti a bezpečnosti návštevného systému
- preverenie funkčnej spoľahlivosti a bezpečnosti ubytovacieho systému
- preverenie úrovne chybovosti výstupných signálov,
- spôsob tvorby zálohových súborov (história) a zberu prenášaných dát,
- aktualizácia programovej podpory vo vzťahu k licencii a aktuálnosti,
- aktualizácia programovej podpory vo vzťahu k aktuálnym zmenám Zákonníka práce a iných všeobecne záväzných právnych predpisov,
- poskytovanie vzdialenej podpory pre servis
- kontrola a údržba programového vybavenia
- kontrola technického stavu, údržba a (oprava) periférnych zariadení (snímačov, zámkov, brán, tlačítok na odchod/príchod)
- kontrola technického stavu, údržba a (oprava) hardvérového príslušenstva
- kontrola technického stavu, údržba a (oprava) spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí
- kontrola chybových hlásení systému a logovacích súborov
- údržba napájacích zdrojov
- údržba záložných zdrojov
- údržba (oprava) riadiacej stanice
- konzultácie - poskytnutie informácie, návodu alebo postupu, ktorý slúži k zabezpečeniu prevádzky a správy (požadovaným alebo doporučovaným úpravám programového vybavenia)
- podpora pri konfiguračných zmenách, pre nastavenie parametrov
- zákaznícka podpora WIS/K a Kriváň na rok 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profylaktika (údržba) a aktualizácia dochádzkového a stravovacieho systému Kredit zákazka 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
- presné miesto, čas a rozsah poskytovania služby bude uvedené v objednávkach
- lehota na poskytnutie služieb začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
- všetky oznámenia medzi účastníkmi zmluvy týkajúce sa zmien tejto zmluvy musia byť vykonané v písomnej podobe a druhej strane doručené buď osobne, alebo doporučeným listom, či inou formou registrovaného poštového styku
- objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi v prípade potreby vzdialený prístup cez RDP na server-e, na ktorom je systém nainštalovaný
- požiadavky sa nahlasujú prostredníctvom www aplikácie (support.wegalh.sk) alebo telefonicky na vyhradené telefónne čísla telefonickej podpory na základe overenia prístupového kódu
- v prípade, že pri výkone akejkoľvek služby poskytovateľom (servisné práce, servisný zásah, vzdialená podpora, update, upgrade, ...) na systéme hrozí nebezpečenstvo straty údajov, zodpovedná osoba poskytovateľa je povinná upozorniť objednávateľ na toto nebezpečenstvo vopred a postup odsúhlasiť pomocou elektronickej pošty
- písomné objednávky bude vystavovať objednávateľ v súlade s príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka
- za poskytovateľa je za riadne odovzdanie plnenia predmetu zmluvy zodpovedná osoba oprávnená konať vo veciach vecného plnenia, pokiaľ nie je v objednávke dohodnuté inak
- plnenie sa považuje za odovzdané jeho prevzatím a podpísaním výkazov prác o vykonaných úkonoch v dochádzkovom a stravovacom systéme s dátumom a podpisom zástupcov účastníkov zmluvy oprávnených konať vo veciach vecného plnenia
- poskytovateľ je povinný vykonať pre objednávateľ predmet plnenia zmluvy na vlastné náklady a na vlastné nebezpečenstvo, riadne a včas v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto dohode
- poskytovateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou a dodržiavať všetky príslušné záväzné technické normy, ktoré sa na predmet plnenia vzťahujú
- poskytovateľ je povinný plniť predmet dohody osobne, resp. prostredníctvom svojich kvalifikovaných a odborne spôsobilých zamestnancov. Poskytovateľ nie je oprávnený dať predmet zmluvy plniť tretej osobe.
- objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi za účelom plnenia predmetu zmluvy potrebnú súčinnosť
- objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky
- konkrétne miesta plnenia s presnými adresami, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami budú uvedené v jednotlivých objednávkach
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
- v prípade nedodržania lehoty plnenia podľa termínov uvedených v jednotlivých objednávkach si objednávateľ môže uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny omeškaného plnenia za každý deň omeškania, ak sa účastníci zmluvy nedohodnú inak
- cena za služby bude uhradená po doručení faktúry objednávateľovi, za podmienky, že faktúra bude mať všetky náležitosti, v lehote splatnosti 30 dní. Pokiaľ nebude mať faktúra všetky náležitosti, objednávateľ má práve vrátiť ju a splatnosť faktúry nastáva až odo dňa doručenia opraveného dokladu
- v prípade omeškania platby si poskytovateľ môže uplatniť voči objednávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka z fakturovanej sumy, ak sa účastníci tejto zmluvy nedohodnú inak
- pri odstúpení od tejto zmluvy je každý účastník zmluvy oprávnený vymáhať preukázateľne vynaložené náklady vzniknuté v súvislosti s odstúpením
- zmluva sa uzatvára  do 31. 12. 2021
- meniť a dopĺňať túto zmluvu je možné len na základe zhodného prejavu vôle zmluvných strán písomnými dodatkami.
- vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2021 12:54 — 31.12.2021 12:55

1,00 zákazka

10 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 13:18

01.12.2020 12:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 13:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 456
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 09:06 - Vstupná ponuka 10 560,00 € Cena s DPH
30.11.2020 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 10 550,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS