35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky
čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, hygienické prostriedky
Tovar, Služba
1. Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup spotrebného tovaru - čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky. V cene zákazky je zahrnuté aj dodanie vrátane dopravy na miesta dodania, vyloženie v skladových priestoroch a prevzatie tovaru zodpovednou osobou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tekuté mydlo, 5000 ml (náplň do dávkovačov) | kus | 10 | ||
Domestos Ultra White | kus | 10 | ||
Dezinfekčný prostriedok Anti Covid 19 na báze alkoholu, obsah etanolu minimálne 70 %, 5000 ml | kus | 5 | ||
Jednorazové návleky na obuv | kus | 1000 | ||
LEIFHEIT Súprava mop + vedro Profi s nášľapným žmýkaním s kolieskami | ks | 3 | ||
Náhradné návleky na mop Leifheit | ks | 9 | ||
metla Geco Z80 NU, 800 mm na palicu, drevená/kov | ks | 6 | ||
Násada na metlu Geco drevená | ks | 6 | ||
Zmeták na cesty 40 cm s kovovým držiakom bez závitu | ks | 12 | ||
Utierky Maxi 2-vrstvové celulózové, 110m, 6ks v balení | bal | 10 | ||
Mop Strend Pro Klasik s teleskopickou tyčou | ks | 10 | ||
náhradné handry na mop klasik | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet po jednotlivých položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dátum spotreby (expirácie) jednotlivých druhov tovaru je minimálne 24 mesiacov odo dňa doručenia predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, resp. faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. |
V prípade nedodržania technických špecifikácií, lehoty plnenia alebo iných porušení osobitných požiadaviek zo strany dodávateľa, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200 € za každé jedno porušenie nad rámec Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ predloží k jednotlivým položkám aj karty bezpečnostných údajov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 13:00 hod. |
Tovar musí byť nový , v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Dodávateľ musí dodať všetky knihy uvedené v opisnom formulári. Čiastočné plnenie je považované za nesplnenie požiadaviek objednávateľa. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením oprávnenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
A. Hlinku 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
07.12.2020 11:31 — 11.12.2020 11:31
1,00 zákazka
785,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 11:50
02.12.2020 11:30
02.12.2020 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2020 12:12 - Vstupná ponuka | 784,99 | € | Cena s DPH |
01.12.2020 20:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 784,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: