• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 11:15

Detail zákazky Z202031396

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 11:15

Základné údaje

Z202031396

OF-227663

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176181

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku Pprevádzkovateľa distribučnej sústavy /ďalej "PDS"/ a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR /najmä zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010, ktorým dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba OM na rok kWh 86000
Vysoký tarif - VT - OM na rok kWh 86000
Skutočná spotreba elektrickej energie za OM 2015 kWh 85984
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto - OM 3106037309
EIC kód 24ZZS60373090003
Vyúčtovacie obdobie 1x /rok
Distribučná sadzba C2X3
Hodnota ističa 160 A
Rezervovaná kapacita 3f x 160 /A/
Produkt 1T - jednotarif
Počet fáz 3
Napäťová úroveň NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Združená dodávka elektrickej energie, ktorá zahŕňa :
a/ dodávku dohodnutého množstva elektriny do odberného miesta v množstve, čase a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve,
b/ cenu v eurách za dodávku elektriny, za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a DPH a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby /Zmluva o zúčtovaní odchýlok/,
c/ zabezpečenie distribúcie elektriny a všetkých distribučných služieb súvisiacich s distribúciou elektriny.
2. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
3. Dodávateľ sa zaväzuje :
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
- zabezpečiť pri zmene pôvodného dodávateľa zmenu dodávateľa tak, aby prechod bol plynulý neprerušený ku dňu 1.12.2020.
4. Odberateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby zmien, ktoré vyplynú z okolností, ktoré nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať, podpísať dodatok zmluvy, pričom sa nezmení charakter zmluvy.
5. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
6. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy t.j. 172000 kWh. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Dodávateľ si nebude uplatňovať sankcie voči odberateľovi v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny,i v prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude v súvislosti s ukončením zmluvy uplatňovať žiadne sankcie.
8. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
9. Fakturačným obdobím je 1 rok.
10. Platba za zmluvné obdobie sa bude realizovať mesačne na základe preddavkových faktúr za opakované plnenie v sume 100% predpokladaného mesačného odberu.
11. Vyúčtovacia faktúra bude doručená po odpočte skutočnej spotreby za kalendárny rok a bude obsahovať množstvo a sumu za skutočne odobratú elektrinu s odpočtom preddavkových faktúr. Splatnosť faktúr je 15 dní od ich doručenia. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.Spôsob úhrady faktúr je bezhotovostný.
12. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
13. Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa na WEB stránke dodávateľa.
14. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov od 1.12.2020 00:00 hod. do 30.11.2022 23:59 hod.
15. V prípade, ak sa preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16. Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Všeobecné zmluvné podmienky - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
18. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

05.12.2020 00:00 — 04.12.2022 23:59

1,00 podľa rozpisu v objednávke

35 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 09:56

01.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 102
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2020 11:29 - Vstupná ponuka 34 240,80 € Cena s DPH
01.12.2020 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 33 208,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS