• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 12:55

Detail zákazky Z202031395

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 12:55

Základné údaje

Z202031395

OF-227482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191611

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečné výrobky alebo ekvivalent

Mlieko, syry, jogurt, tvaroh, bryndza

  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15511000-3 - Mlieko

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre zariadenie spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé 1,5% tuku l 14000
Tvrdý syr 1kg (tuk min. 45%) kg 1200
Syr tavený roztierateľný, 140g (8ks balenie) bal 2600
Syr tavený črievko 100g ks 10000
Syr tavený roztierateľný, 150g (3ks balenie) bal 4250
Jogurt ochutený 125g - 150g ks 15000
Tvaroh hrudkový 1kg kg 530
Bryndza plnotučná kg 380
Syr plátkový 100g ks 4000
Jogurt biely 125g ks 1600
Acidofilné mlieko 250g ks 3800
Smotana 12% 1l ks 300
Syrová nátierka 140g ks 5000
Tvarohový dezert vanilkový, kakaový 125g ks 4000
Parenica neúdená 100g ks 3000
Syr s modrou plesňou  1kg ks 100
Syr s bielou plesňou 120g ks 180
Smotana kyslá pochúťková 200g ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania tovaru.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Dodanie tovaru: tovar bude dodávaný vozidlom, ktoré nesmie byť vyššie ako tri metre. Taktiež nesmie to byť auto s návesom alebo prívesom.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Rámcová dohoda platí od 1.1.2021 do 30.6.2021
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

48 002,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 09:37

02.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.11.2020 14:39 - Vstupná ponuka 48 002,00 € Cena s DPH
02.12.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 47 998,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS