• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 08:35

Detail zákazky Z202031392

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2020 08:35

Základné údaje

Z202031392

OF-227377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5176177

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery náplne do tlačiarní

tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené a nepoškodené
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo kompatibilných (alternatívnych) tonerov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner  do Kyocera Task Alfa  2553CI/TK-8345 K ks 10
Toner do Kyocera Task Alfa 2553CI/TK-8345 C ks 3
Toner do Kyocera Task Alfa 2553CI/TK-8345 M ks 3
Toner do Kyocera Task Alfa 2553CI/TK-8345 Y ks 3
Toner do Triumph Adler4006 CI/TK-8513 K ks 10
Toner do Triumph Adler4006 CI/TK-8513 M ks 3
Toner do Triumph Adler4006 CI/TK-8513 C ks 3
Toner do Triumph Adler4006 CI/TK-8513 Y ks 3
Toner do HP MFP 404 dn/ HP CF 259X Laser Jet ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na  každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rok výroby tonerov od roku 2018 +
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie originálnych tonerov a náplní v pracovné dni od 7:00 do 15:00
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe aktualizovaný rozpočet na každú položku do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez a s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe presnú špecifikáciu do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Tonery musia byť dodané v pôvodných, nepoškodených obaloch výrobcov, opatrených nepoškodenými ochrannými prvkami - hologramami a pod.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia  daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach neporušené, nepoškodené.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, a to čitateľne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadné dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Požaduje sa minimálne jeden deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akýchkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme predložiť certifikát ISO 9001; 14001 od dodávateľa do m5 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Tonery musia spĺňať značky kvality: ISO 2000, ISO 2004, ISO/IEC19752
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Tonery musia byť 100% nové, originálne sú od výrobcu daných zariadení, kompatibilné (alternatívne) sú iba z nových nepoužitých súčiastok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.12.2020 12:00 — 03.12.2020 12:00

1,00 položky opisného formulára

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 09:31

30.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2020 12:24 - Vstupná ponuka 4 560,00 € Cena s DPH
28.11.2020 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 4 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS