• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202031385

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202031385

OF-227457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191603

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina, mrazené ryby

Dodávka mrazenej hydiny a mrazených rýb

  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15229000-9 - Mrazené rybie výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina, mrazené ryby
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny a mrazených rýb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené kuracie polievkové trupy, trieda A kg 240
Mrazené kuracie stehná kalibrované, trieda A, (200 g, 220 g, 240 g) kg 1000
Mrazené kuracie prsia bez kosti a kože, trieda A, vákuovo balené kg 1500
Mrazené morčacie prsia bez kosti a kože, trieda A, vákuovo balené kg 300
Mrazené morčacie stehno horné bez kosti a kože, trieda A, vákuovo balené kg 1200
Mrazené kuracie pečienky, cena za kg, balenie 0,5 kg kg 600
Mrazené kuracie stehno horné bez kosti a kože, trieda A, vákuovo balené kg 200
Mrazené kačacie stehná kalibrované, trieda A, (200 g, 220 g, 240 g) kg 160
Mrazený filet Pangasius kg 200
Mrazený filet Tilapia kg 320
Mrazený losos pravý s kožou kg 100
Mrazené Mahi Mahi kg 200
Mrazené Hoki kg 130
Držky hovädzie krájané mrazené 1kg kg 350
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.1.2021 - do 30.6.2021
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

21 067,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.11.2020 08:43

02.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2020 15:35 - Vstupná ponuka 21 000,00 € Cena s DPH
01.12.2020 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 21 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS