• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 12:50

Detail zákazky Z202031367

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.11.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2020 12:50

Základné údaje

Z202031367

OF-227098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5191598

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové počítače vrátane operačného systému, monitory, externý HD, USB, klávesnice, myši

Stolové počítače vrátane operačného systému, monitory, externý HD, USB, klávesnice, myši

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava s monitorom a príslušenstvom a OS
Funkcia
Zabezpečenie pracovných staníc pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC zostava: stolový počítač + monitor + OS ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel i3, 4 jadrá, 8 vlákien, 10  generácia, frekvencia min. 3,6 GHz
Operačná pamäť 1x16 GB, DDR4
Základná doska Intel
Grafika Nvidia, dedikovaná ,výstupy vga a hdmi
Disk SSD M.2 Nvme, min. 240 GB, čítanie min. 3000 MB/s, zápis min. 2000 MB/s
Skrinka Mini tower, na prednom paneli: 2xUSB 3; 2xjack 3,5mm
Zdroj Aktívne PFC, tepelná regulácia otáčok, výkon min. 350W, účinnosť min. 85%, ventilátor min. 120 mm
Operačný systém Windows 10 Profesional SK x64, licencia priamo od spol. Microsoft (od oficialneho distributora).
Operačný systém Nie je povolena licencia typu second hand alebo z portalov typu Ebay a pod. Licencia musi byt aktualizovatelna.
Monitor 24 ", vstupy vga, hdmi, (dvi), IPS, matný, flicker free, 2 x USB, 1920x1080,  min. 75 Hz
 2. Externý disk
Funkcia
Zálohovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Externý disk ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita úložiska 1 TB
typ konektoru USB 3
 3. USB kľúče
Funkcia
Ukladanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita 16 GB
úžitkové vlastnosti kovový s očkom (typ: kľúčenka)
typ konektoru USB 3
 4. Klávesnice
Funkcia
Príslušenstvo k PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Značka: Logitech resp. ekvivalent SK layout, káblová s numerickou klávesnicou
 5. Myši
Funkcia
Príslušenstvo k PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Optická káblová myš Logitech B100 alebo ekvivalent vrátane podložky ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa.
Predmet zákazky bude dodaný v pracovných dňoch od 09:00 hod do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy.
Termín dodania: maximálne do 8 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, doposiaľ nepoužívaný. Nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodnej prevádzke.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH, výšky DPH a ceny s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH.
V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

09.12.2020 10:00 — 14.12.2020 12:00

20,00 kompletná dodávka

1 115,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.11.2020 08:17

02.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2020 10:40 - Vstupná ponuka 1 115,00 € Cena bez DPH
02.12.2020 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 115,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS