00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
00615803
R A D I X spol. s r.o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Rozšírenie vybavenosti existujúcej laparoskopickej zostavy značky STORZ
3D FULL HD, kamera/videoprocesor, kamerová snímacia hlava s 3D optikou,
Tovar, Služba
1. 3D monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3D monitor - počet | ks | 1 | ||
Uhlopriečka monitora | " | 31 | ||
Rozlíšenie obrazovky | pxl | 1920x1080 | ||
Príslušenstvo: 3D polarizačné okuliare, pasívne | ks | 5 | ||
Príslušenstvo: 3D klip na okuliare | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Video vstupy: 2x DVI-D; 2x 3G-SDL; 1x S-Video; 1x kompozát; 1x komponent | áno |
Picture in picture | áno |
2. Kamera/videoprocesor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kamera/videoprocesor - počet | ks | 1 | ||
Rozlíšenie čipov | pxl | 1920x1080 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Integrované záznamové zariadenie | áno |
Vstupy: 2x Display port 1.2; 1x 12G/3G-SDL; 1x DVI-D; 4x USB | áno |
Automatická kontrola osvetlenia | áno |
Možnosť rozšírenia pre 1,3 čipovú kamerovú hlavu, videoendoskopy a sledovanie kontrastnej látky, 2D/3D endoskop | áno |
3. Kamerová snímacia hlava s 3D optikou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kamerová snímacia hlava s 3D optikou - počet | ks | 1 | ||
Rozlíšenie | pxl | 1920x1080 | ||
Hmotnosť | g | 550 | ||
Programovateľné tlačidlá | ks | 2 | ||
3D optika pracovná dĺžka | cm | 32 | ||
3D optika vonkajší priemer | mm | 10 | ||
3D optika uhol zobrazenia | stupeň | 30 | ||
Svetelný kábel | ks | 1 | ||
Dĺžka svetelného kábla | cm | 250 | ||
Priemer svetelného kábla | mm | 4,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2-čipová | min. áno |
Ovládanie nahrávania tlačidlami na kamerovej hlave | áno |
Zobrazovacie módy v 2D a 3D | áno |
3D optika | áno |
Autoklávovateľný systém (peroxid vodíka) | áno |
Drôtený košík na sterilizáciu optiky s kamerovou hlavou a svetelným káblom | áno |
4. Záznamové a streamovacie zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záznamové a streamovacie zariadenie - počet | ks | 1 | ||
Tablet alebo dotykový monitor uhlopriečka | " | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Záznamové a streamovacie zariadenie | min. 2 vstupy |
Archivácia audiovizuálnych záznamov vo FULL HD kvalite | áno |
Úložisko dát SSD; HDD; NAS; USB (flash, HDD) | áno |
Formát záznamu: JPEG; AVC/H264; DICOM | áno |
Software licencia na počítač | áno |
5. Záručný servis
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka záruky | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nástup servisného technika do 12 hodín od nahlásenia udalosti | min. áno |
Maximálna doba opravy bez dodania náhradného dielu do 48 hodín od nástupu na opravu | min. áno |
Maximálna doba opravy s dodaním náhradného dielu do 72 hodín od nástupu na opravu | min. áno |
Názov |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY: |
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za plnenie Kúpnej zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby. Ďalej dodávateľ uvedie, či bude požadovaný servis zabezpečovať vlastnými kapacitami alebo inými osobami. Na základe toho dodávateľ uvedie osobu zodpovednú za servis zariadenia a to v rozsahu údajov uvedených vyššie. |
2. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy s uvedením obchodného názvu zariadenia, výrobcu zariadenia, počet kusov, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladané množstvo predmetu Kúpnej zmluvy. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej Kúpnej zmluvy. |
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu Kúpnej zmluvy vrátane súvisiacich služieb a to najmä, no nie len dodanie predmetu Kúpnej zmluvy na miesto plnenia, záručný autorizovaný servis, inštalácie predmetu Kúpnej zmluvy na mieste plnenia, zaškolenie personálu, vykonanie funkčnej skúšky predmetu Kúpnej zmluvy. |
3. Podrobný technický opis predmetu Kúpnej zmluvy vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu zariadenia, výrobcu zariadenia, údaje deklarujúce technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaného zariadenia vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu Kúpnej zmluvy. Dodávateľ ďalej predloží ES vyhlásenie o zhode na požadovaný predmet Kúpnej zmluvy. |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu Kúpnej zmluvy, b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
OSOBITNÉ ZMLUVNĚ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - SERVIS: |
Dĺžka záručnej doby na predmet Kúpnej zmluvy je 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať autorizovaný servis, záručný servis vrátane vykonávania technických kontrol a prehliadok výrobcom v predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu, pričom poslednú predpísanú technickú kontrolu požadujeme vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby. |
Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
Ak nie je uvedené v tejto Kúpnej zmluve inak, prípadné reklamácie a nároky z vád predmetu Kúpnej zmluvy budú riešené v zmysle príslušných ustanovení § 409 a nasl. Obchodného zákonníka. |
V prípade podanej reklamácie sa dodávateľ zaväzuje rozhodnúť o jej oprávnenosti do 10 pracovných dní od jej doručenia. |
V prípade ak dodávateľ dodá objednávateľovi predmet Kúpnej zmluvy v kvalite, ktorá nezodpovedá požiadavkám objednávateľa alebo predmet Kúpnej zmluvy, ktorý má zjavné vady, je poškodený alebo znehodnotený, je dodávateľ povinný vymeniť tento predmet Kúpnej zmluvy za tovar v zodpovedajúcej kvalite a bez vád najneskôr do 5 dní od uznania reklamácie. |
Akékoľvek náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDME KÚPNEJ ZMLUVY: |
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom dodávateľ a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom objednávateľ. |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu Kúpnej zmluvy s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu Kúpnej zmluvy uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy na miesto plnenia. Miestom plnenia bude víťaznému uchádzačovi upresnené. Súčasťou dodania predmetu Kúpnej zmluvy bude aj sprievodná dokumentácia vrátane dodacieho listu. Dodávateľ oznámi zástupcovi objednávateľa najneskôr 1 pracovný deň vopred predpokladaný čas dodania predmetu Kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Kúpnej zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Predmet Kúpnej zmluvy je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Objednávateľ požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet Kúpnej zmluvy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné. |
Požaduje sa dodať predmet Kúpnej zmluvy tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu predmetu Kúpnej zmluvy. Neakceptuje sa dodanie predmetu Kúpnej zmluvy prostredníctvom kuriéra, v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia. V spomenutých prípadoch má právo objednávateľ odmietnuť prebratie predmetu Kúpnej zmluvy, rovnako tak aj v prípade, ak by jednotlivé balenia boli poškodené resp. ak by bol predmet Kúpnej zmluvy inak znehodnotený. |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDME KÚPNEJ ZMLUVY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Kúpna cena za predmet Kúpnej zmluvy bude uhradená z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa v šiestich po sebe nasledujúcich rovnomerných mesačných splátkach po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu Kúpnej zmluvy do trvalej prevádzky. Splátky budú splatné vždy k 25. dňu príslušného kalendárneho mesiaca. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Kúpna cena bude uhradená na základe elektronicky vystavenej a doručenej faktúry do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať odkaz na číslo Kúpnej zmluvy a harmonogram splátok. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom na číslo účtu uvedené na faktúre. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet dodávateľa. |
Dodávateľ objednávateľovi vystaví elektronickú faktúru. Za elektronickú faktúru sa pre účely tejto zmluvy považujú faktúry, opravné doklady k faktúram (dobropisy, ťarchopisy, storná). |
Obe strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. |
Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú druhej strane v okamihu zaslania emailovej správy. Dodávateľ a objednávateľ vyhlasujú, že postup podľa tejto Kúpnej zmluvy považujú za dostatočný na to, aby nebolo možné zmeniť obsah vystavenej elektronickej faktúry. |
Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu Kúpnej zmluvy. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy. |
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu Kúpnej zmluvy, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu zmluvy, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa dodávateľ omešká bez vážneho dôvodu s plnením predmetu zmluvy o viac ako 3 dni, objednávateľ si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaného predmetu zmluvy s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti zo strany dodávateľa, ktoré mu vyplývajú z tejto zmluvy, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30 Eur za každé jednotlivé porušenia a to aj opakovane, ak nie je uvedené inak. |
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na plnenia a služby podľa Kúpnej zmluvy. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľom v plnej výške. |
Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Nám. L. Svobodu č.1, 917 75 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
11.12.2020 08:00 — 05.02.2021 08:00
1,00 ks
68 964,05
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2020 08:39
03.12.2020 09:00
03.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2020 09:52 - Vstupná ponuka | 68 964,05 | € | Cena bez DPH |
03.12.2020 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 899,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: